середа, 02 грудня 2015 14:50

З сьогоднішньої ночі українці можуть спостерігати зоряний потік Гемініди

Астрономи визначили, що в грудні має пройти останній цьогоріч, однак найбільш видовищний і потужний потік метеорів. Про це повідомляє Ftimes.

З 2 грудня по 15 грудня — метеорний повільний і яскравий потік Гемініди. Джерело розташоване недалеко від сузір'я Близнюків. Вчені встановили, що пік видовищної події відбудеться з 13 по 15 грудня.

Фахівці встановили, що помилуватися небесною подією зможуть усі мешканці планети, "зоряний дощ" пройде відразу на двох півкулях Землі. Вчені повідомили, що останній цьогоріч метеорний потік Гемініди відрізняється від інших своєю яскравістю і числом метеорів, які повільно спадатимуть із зоряного неба. Зазначимо, що кілька років тому вчені виявили, що за своєю інтенсивністю метеорний потік Гемініди в кілька разів перевищив знаменитий "зоряний дощ" із сузір'я Персея, який щорічно проходить у кінці серпня.

Зазначається, що дуже хороший зорепад можна побачити саме в Північній півкулі.

Також фахівці попереджають, що детально розглянути красу "зоряного дощу" можна далеко від міських вогнів, найкраще спостерігати за подією в ясну погоду на відкритій місцевості.

21-22 грудня — метеорний дощ Оріоніди, який буде добре помітний у Північній півкулі.

Нагадаємо, у листопаді українці також мали змогу спостерігати метеорний дощ.

Зараз ви читаєте новину «З сьогоднішньої ночі українці можуть спостерігати зоряний потік Гемініди». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua