Вперше за півроку відвідуваність "Вконтакте" зменшилась. У березні сайт опустився на 1 позицію.
Закінчення святкового періоду (14 лютого, 8 березня) також знизило охоплення Rozetka.com.ua, а ось Aliexpress.com березень приніс зростання на майже 2%.
Дані дослідження оприлюднив Kantar TNS CMeter.
Тривала зима не давала спокою українцям, які стали частіше перевіряти погоду і підняли охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua на майже 3% і 4% відповідно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google видалить розширення для майнінгу криптовалют
Дослідження CMeter об'єднує дані з 3-х джерел: Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. У вимірі є майже 250 сайтів, з них майже 30 з фіксацією відео.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На сьогодні у вимірі понад 2500 сайтів.
User-centric- панель охоплює майже 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Останній місяць зими не сильно змінив картину топ-25 популярних сайтів, залишивши перші 3 місця за Google.com, Youtube.com і Facebook.com.
Коментарі