
Український стартап Олексія Орапа - проект Лідсканер, який шукає роботодавців прямо в соціальних мережах, виходить на англомовні ринки під брендом LeadScanr. Про це повідомляє AIN.
Ниніі LeadScanr вміє моніторити Twitter на предмет повідомлень англійською мовою, в яких користувачі шукають фахівців з трьох галузей - розробників, копірайтерів та дизайнерів.
Пізніше команда планує розширити тематики, а також перелік соціальних мереж для пошуку.
Офіси за кордоном стартап не відкриватиме, оскільки всіх користувачів все одно знаходить в онлайні. Наразі над удосконаленням сервісу працює розподілена команда з Києва, Москви, Маніли і Торонто.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google розробляє власний сервіс відеотрансляцій
Як розповідає автор, для англомовного ринку LeadScanr працюватиме за моделлю передплати, яка відрізняється від поточної ціни Лідсканера: це $49 за місяць для індивідуальних користувачів, яким потрібні клієнти з однієї галузі, і $129 на місяць для агентств, які шукають відразу в декількох галузях.
"Сервіс використовує технології лінгвістичного аналізу і машинного навчання",- йдеться у повідомленні.
Зауважимо, що сервіс вже кілька років поспіль працює на російськомовному ринку. Нині він знаходить близько 10 тис лідів в місяць для 20 галузей, таких як медичні і юридичні послуги, пошук одягу та аксесуарів, організація заходів і т.д.
Нагадаємо, розробники створили "розумну" парасольку, яка завчасно попереджає про зміну погоди.
Коментарі