




У Дніпрі на Південному машинобудівному заводі ім. Макарова з'явилася перша партія тролейбусів Т-203. Вони працюватимуть не від мережі, а від акумулятора.
Про це повідомляє прес-служба заводу.
Новий транспорт курсуватиме із центру міста до житлового масиву "Сонячний" за 14 маршрутом.
"Дніпро Т203" - модифікація тролейбуса МАЗ-Етон Т203. Він розрахований на 107 пасажирів, з них 31- сидячі. Вагони оснащені кондиціонерами. Крім того, є пандуси та спеціальні місця для людей з проблемами опорно-рухового апарату. На вагоні є динамік. Це допомагатиме пасажирам з вадами зору.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На дорогах з'являться безпілотні автобуси
Літій-іонних акумуляторів, на яких працює тролейбус, вистачає на 15 км руху. Час зарядки від мережі - 40 хв. Частина шляху тролейбус може їхати за допомогою "рогів" по контактній мережі, а частину - на автономному ходу.
Індійський перевізник Indian Railways запустив перший потяг на сонячних батареях. Його назвали Diesel Electric Multiple Unit. Поїзд курсуватиме кільцевим маршрутом до Нью-Делі.
Коментарі