У США з'явився інтерактивний музей південнокорейської компанії, який отримав назву Samsung 837. Цей маркетинговий центр призначений тільки для демонстрації технологій, але не для продажу товарів корпорації. Про це повідомляє RNS.
"Ми не хочемо нав'язувати клієнтам свою продукцію", — заявив генеральний менеджер Samsung 837 Зак Овертон.
Новий маркетинговий майданчик Samsung розташовано в південній частині району Манхеттен. Загальна площа приміщень — 5 тис. кв. м. Три поверхи центру займає екран, складений з 96 дисплеїв Samsung з діагоналлю 55 дюймів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple усунула "помилку 53" і вибачилась за неї
В Samsung 837 також розташовані демонстраційна кухня, кафе, аудіовізуальна студія, художня галерея і театр з аудиторією на 90 осіб.
До цього дня таким центром володіла тільки компанія Apple.
Нагадаємо, Samsung представила Galaxy S7, S7 edge і панорамну камеру Gear 360
Коментарі