Ексклюзиви
вівторок, 23 лютого 2016 15:16

Samsung відкрив у Нью-Йорку магазин, який нічого не продає

Samsung відкрив у Нью-Йорку магазин, який нічого не продає

У США з'явився інтерактивний музей південнокорейської компанії, який отримав назву Samsung 837. Цей маркетинговий центр призначений тільки для демонстрації технологій, але не для продажу товарів корпорації. Про це повідомляє RNS.

"Ми не хочемо нав'язувати клієнтам свою продукцію", — заявив генеральний менеджер Samsung 837 Зак Овертон.

Новий маркетинговий майданчик Samsung розташовано в південній частині району Манхеттен. Загальна площа приміщень — 5 тис. кв. м. Три поверхи центру займає екран, складений з 96 дисплеїв Samsung з діагоналлю 55 дюймів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple усунула "помилку 53" і вибачилась за неї

В Samsung 837 також розташовані демонстраційна кухня, кафе, аудіовізуальна студія, художня галерея і театр з аудиторією на 90 осіб.

До цього дня таким центром володіла тільки компанія Apple.

Нагадаємо, Samsung представила Galaxy S7, S7 edge і панорамну камеру Gear 360

Зараз ви читаєте новину «Samsung відкрив у Нью-Йорку магазин, який нічого не продає». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути