Один з найбільших мобільних операторів України lifecell розміщує рекламу вигаданого "4.5G"-інтернету.
Відповідну оману викрив антимонопольний комітет України, повідомила пресслужба АМКУ.
Комітет звернувся до оператора із вимогою припинити вводити в оману користувачів.
"Рекомендації Антимонопольного комітету, надані lifecell: Припинити поширення в рекламі відомостей про надання послуг мобільного інтернету четвертого покоління в стандарті 4.5G. Інформування споживачів про послуги мобільного інтернету четвертого покоління здійснювати у спосіб, що не вводитиме в оману споживачів", - говорять в АМКУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Визначили стартапи, які представлятимуть Україну в Кремнієвій долині
Зараз мобільні оператори ведуть боротьбу за клієнтів. Вони намагаються не лише утримати старих абонентів, але й заманити нових користувачів.
"Одним із ключових "козирів" у цій боротьбі є якість мобільного інтернету. Оскільки стандарт у основних операторів один і той самий – "4G", то з'являються спроби "домалювати" якість. У нашому випадку – за допомогою вигаданого "4.5G", який застосував у своїх рекламних матеріалах оператор lifecell", - кажуть в пресслужбі антимонопольного комітету.
Міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров вважає, що для початку слід розібратися з 3G-4G інтернетом, а потім братися за мобільну мережу нового стандарту 5G.
Коментарі