Facebook проходить маркетингове дослідження готовності користувачів платити за доступ до соцмережі без реклами і поліпшення конфіденційності.
Рішення було прийнято після скандалу з витоком персональних даних, повідомляє Bloomberg.
Планується запропонувати користувачам вибір. Перший варіант - щомісяця платити за доступ до соцмережі і при цьому не бачити рекламу. Другий - Facebook буде доступний безкоштовно, але соцмережа буде показувати оголошення і збирати більше даних про людину.
Зараз рано говорити про те, чи дійсно Facebook запустить платну версію. Схоже дослідження проводилося раніше, але воно було спрямоване на вивчення способів збільшення аудиторії. Тепер мова йде про те, щоб запропонувати вибір тим людям, які приділяють особливу увагу обробці та використанню персональних даних.
Можливо, що після впливу на вибори в США і численних скандалів користувачі змінять свою думку щодо платного доступу, і функція здасться маркетологам Facebook затребуваною. Рішення залежатиме від готовності користувачів платити за відключення реклами і більш делікатну роботу з їхніми особистими даними.
Марк Цукерберг поки не коментує цю ситуацію, але заявив, що у Facebook завжди буде можливість доступу без грошей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цукерберг втратив мільярди через скандал з витоком даних
Навколо Facebook розгорівся скандал - через додаток This is Your digital life, який створив професор Кембриджського університету російського походження Олександр Коган, стався витік даних 50 млн користувачів. Їх використали під час президентської кампанії Дональда Трампа. Високий суд Лондона видав ордер на обшук в офісі дослідницької компанії Cambridge Analytica в рамках розслідування витоку особистих даних користувачів Facebook і їх несанкціонованого використання.
Коментарі