
Соцмережа Facebook дозволила користувачам жертвувати на благодійність, не покидаючи сервісу. Про це йдеться у блозі компанії.
У компанії вважають, що нововведення допоможуть некомерційним фондам збирати кошти на Facebook. Соцмережа також уклала партнерство з низкою організацій по створенню благодійних кампаній для допомоги людям після великих природних катастроф, таких як землетрус в Непалі.
Фандрайзери - це спеціальне місце, де фонди можуть розповісти про конкретні цілі своєї діяльності у вигляді окремої кампанії. Користувачі при цьому отримують можливість жертвувати кошти буквально в кілька кліків, а також ділитися цією інформацією з друзями. При цьому всі розшарені пости будуть містити вбудовану кнопку Donate, за допомогою якої можна взяти участь у благодійній кампанії прямо з новинної стрічки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook почне "телепортацію" користувачів до 2025 року
Повідомляється, що кнопка "Жертвувати" (Donate) таким чином стає доступною на сторінках і в публікаціях Facebook.
В даний момент соціальна мережа тестує новий функціонал спільно з 37 партнерськими організаціями, серед яких Mercy Corps, National Multiple Sclerosis Society and World Wildlife Fund, але надалі планує надати доступ до інструментів благодійництва якомога ширшому колу фондів.
Видання TechCrunch вважає, Facebook запускає прямого конкурента Kickstarter у вигляді власної краудфандінгової платформи.
Нагадаємо, нещодавно щоденна аудиторія Facebook перевищила 1 мільярд чоловік.
Коментарі