вівторок, 26 лютого 2019 03:37

Експерт розповіла, коли й чому почали зачиняти двері в кабіну пілота

  Керівник Інституту ІКАО Галина Суслова викладає правила безпеки польотів. Фото: Тарас Подолян
Керівник Інституту ІКАО Галина Суслова викладає правила безпеки польотів. Фото: Тарас Подолян

Правила поведінки пілотів у пасажирських літаках змінилися після терактів 2001 року у США.

Про це розповіла Галина Суслова, керівник Інституту ІКАО, викладач Національного авіаційного університету.

"До 2000-х було престижно тримати двері в кабіну пілота відчиненими - щоб показати, що вони спокійні і впевнені, а політ - безпечний. Після терористичних атак у кабіну поставили броньовані двері і замок, який зовні відчинити неможливо. Стюардеса може принести щось пілоту лише після дзвінка по внутрішньому зв'язку. Але він все одно скаже: "Обернися. Усе спокійно? Відчиняю", - розповідає Галина Суслова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Почнемо вбивати пасажирів. Рахую до десяти!"

За її словами, у кожного пілота має бути четвертий рівень авіаційної мови.

"Якось судно летіло в міжнародний аеропорт імені Кеннеді в Нью-Йорку, - згадує експерт. - Літак потрапив у потужний зустрічний потік повітря. Пальне "їло", а швидкість була низька. Підлетів до Нью-Йорка з червоними лампочками - пального майже немає.

У тому аеропорту літаки, аби сісти, висять над аеродромом гірляндами - щохвилини зліт-посадка. Наш пілот зв'язується з диспетчером: "Прошу аварійної посадки". У таких випадках аеропорт зачиняють, а всі літаки відправляють в інші. Пілот мав сказати: "Дозвольте пріоритетну посадку". Аеропорт тоді зачинили, наш літак сів, але коли з'ясували причину, виписали штраф", - каже Галина Суслова.

Більше про роботу в авіації читайте в журналі "Країна" від 21 лютого.

19 ісламських терористів захопили чотири пасажирські літаки в США. 11 вересня 2001 року два "Боїнга" спрямували на вежі-близнюки Всесвітнього торгового центру в Нью-Йорку, третій - на будівлю Пентагону у Вашингтоні. Четвертий впав у штаті Пенсильванія. В результаті загинули близько 3 тисяч людей, більше 6 тисяч були поранені. В історію ця трагедія увійшла як теракт 9/11.

Зараз ви читаєте новину «Експерт розповіла, коли й чому почали зачиняти двері в кабіну пілота». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути