
Правила поведінки пілотів у пасажирських літаках змінилися після терактів 2001 року у США.
Про це розповіла Галина Суслова, керівник Інституту ІКАО, викладач Національного авіаційного університету.
"До 2000-х було престижно тримати двері в кабіну пілота відчиненими - щоб показати, що вони спокійні і впевнені, а політ - безпечний. Після терористичних атак у кабіну поставили броньовані двері і замок, який зовні відчинити неможливо. Стюардеса може принести щось пілоту лише після дзвінка по внутрішньому зв'язку. Але він все одно скаже: "Обернися. Усе спокійно? Відчиняю", - розповідає Галина Суслова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Почнемо вбивати пасажирів. Рахую до десяти!"
За її словами, у кожного пілота має бути четвертий рівень авіаційної мови.
"Якось судно летіло в міжнародний аеропорт імені Кеннеді в Нью-Йорку, - згадує експерт. - Літак потрапив у потужний зустрічний потік повітря. Пальне "їло", а швидкість була низька. Підлетів до Нью-Йорка з червоними лампочками - пального майже немає.
У тому аеропорту літаки, аби сісти, висять над аеродромом гірляндами - щохвилини зліт-посадка. Наш пілот зв'язується з диспетчером: "Прошу аварійної посадки". У таких випадках аеропорт зачиняють, а всі літаки відправляють в інші. Пілот мав сказати: "Дозвольте пріоритетну посадку". Аеропорт тоді зачинили, наш літак сів, але коли з'ясували причину, виписали штраф", - каже Галина Суслова.
Більше про роботу в авіації читайте в журналі "Країна" від 21 лютого.
19 ісламських терористів захопили чотири пасажирські літаки в США. 11 вересня 2001 року два "Боїнга" спрямували на вежі-близнюки Всесвітнього торгового центру в Нью-Йорку, третій - на будівлю Пентагону у Вашингтоні. Четвертий впав у штаті Пенсильванія. В результаті загинули близько 3 тисяч людей, більше 6 тисяч були поранені. В історію ця трагедія увійшла як теракт 9/11.
Коментарі