вівторок, 05 вересня 2017 12:29

Десятки надлегких раритетних літаків і вертольотів показали на авіафесті
10

Фото: Віктор Фоменко

На аеродромі "Коротичі" під Харковом втретє пройшов щорічний фестиваль авіації. Були представлені 46 літаків і вертольотів, з них 27 піднялися в небо. Тут і унікальні модернізовані літаки, і сучасні зразки авіатехніки.

- Ми представили апарати цивільної авіації, - сказав директор Харківського аероклубу Сергій Філатов. - Хотіли показати військову техніку і розробку антоновців - Ан-2-100. 2 вересня винищувач Су-21 не змогли прийняти через погоду, 3-го він зробив над аеродромом декілька кіл. А кияни, на жаль, проігнорували.

В рамках фестивалю в небо піднялися більш 20 апаратів: Л-29, Як-52, Як-18Т, ХАЗ-30, Су-31, Ан-2, вертольоти Alouette, МІ-2, АК1-3 та інші.

Ан-2 - легкий транспортний літак. В Україні серед льотно-технічного складу його називали кажаном, радянська народна назва - кукурузник. Наймасовіший у світі одномоторний біплан за всю історію авіації. Станом на 2007 рік експлуатувалося понад 4 тис. Ан-2. Багато з них літали по 40 і більше років.

Автор: Віктор Фоменко
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні розробили новий одномоторний літак Y1 "Дельфін"

У цій компанії і один з наймасовіших літаків в світі По-2. Його розробляли для початкового навчання льотчиків. Мав видатні пілотажні якості. Представлений на фестивалі літак - єдиний в Україні. Був відтворений наново п'ятьма ентузіастами. За відсутності другого пілота або пасажира для збереження центрування в кабіну поміщають вантаж не менше 50 кг. У літака немає гальм. У хвостовій частині не колесо, а милиця.

Тут і Як18-Т - єдиний літак у цивільній авіації, на якому курсантам показували штопор.

Поршневий двомісний літак Lancair Legacy L 2K Дмитро Файнер зібрав з кіт-набору американського виробництва.

Автор: Віктор Фоменко
 

- Збирав літак у себе на заводі, -розповідає Дмитро. - Там організував спеціальну майстерню. Legacy - досить популярна модель в Америці. Я захопився цим літаком, познайомився з декількома людьми, які займаються в США тюнінгом. Купив ще декілька кіт-наборів для модернізації літаків. Через чотири місяці літак доставили до Харкова до місця остаточного складання в контейнері теплоходом, а потім наземним транспортом. На жаль, "рідне" носове колесо мого літака на відміну від базової версії було вдвічі менше, що не дуже добре для базування на ґрунті. Довелося замінити його на більше.

Автор: Віктор Фоменко
 

У рамках пілотажної програми фестивалю льотчики підготували групові польоти і польоти строєм. Глядачі змогли не тільки спостерігати за тренувальними польотами поршневої та реактивної техніки, але й стати учасниками.

Поруч з авіатехнікою на аеродромі розташувалися техніка протиповітряної оборони: пускова установка зенітного ракетного комплексу, бойова машина "Оса" і радіолокаційна станція.

Також гості заходу могли ознайомитися з експозиціями раритетної авто- і мототехніки, мотоциклів і спортивних мотоциклів, новинок сучасних автомобілів і авіамоделей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український Ан-2-100 вдруге за рік вразив світовим рекордом

Як повідомляє прес-служба Укроборонпрому, Одеський авіаційний завод розробив новий легкий 4-місний одномоторний літак Y1 "Дельфін". Легкість керування цим літаком дозволяє використовувати його в найрізноманітніших ситуаціях: для навчання льотчиків, як патрульний літак для моніторингу прикордонних зон або лісових пожеж і як акробатичний і легкий пасажирський літак.

Зараз ви читаєте новину «Десятки надлегких раритетних літаків і вертольотів показали на авіафесті». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути