четвер, 03 грудня 2015 12:33

Астрономи виявили екзопланету "вигнанця"

Астрономи виявили екзопланету, яка розташована в 16 разів далі від свого світила, ніж Плутон від Сонця. Про це повідомляє Еспресо.TV, посилаючись на news.berkeley.edu.

Зазначається, що екзопланета HD 106906 b розташована на відстані 650 астрономічних одиниць від солнцеподобной зірки HD 106906.
Остання розташована в сузір'ї Хреста на відстані 300 світлових років від Сонця. Система має дві незвичайні особливості, що привернули увагу вчених.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Астрономи отримали перші фотографії зародження екзопланет

По-перше, залишки протопланетного диска навколо HD 106906 зрушені в бік відносно зірки. По-друге, площина обертання екзопланети навколо світила має кут нахилу 21 градус. Ці дані дозволили припустити, що HD 106906 b була витіснена на периферію системи стосовно свого первісного положення.
Астрономи не знають можливих причин події. На їхню думку, до спостережуваної конфігурації тіл в системі могло призвести гравітаційне обурення іншої зірки, яка в минулому опинилася поряд із HD 106906. Астрономи припускають, що досліджена ними система схожа на Сонячну систему в віці 13 мільйонів років.

Зараз ви читаєте новину «Астрономи виявили екзопланету "вигнанця"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua