четвер, 14 вересня 2017 12:43

150 млн користувачів у 10 країнах: український стартап Newzmate запустив оновлену платформу для автоматизації контент-маркетингу в медіабізнесі

150 млн користувачів у 10 країнах: український стартап Newzmate запустив оновлену платформу для автоматизації контент-маркетингу в медіабізнесі
Оновлення платформи автоматизації контент-маркетингу для медіабізнесу від українського стартапу Newzmate уже розпочато

Український стартап Newzmate оголосив про запуск оновленої платформи автоматизації контент-маркетингу для медіабізнесу. Сервіс повністю автоматизує комунікацію онлайн-медіа з читачами, допомагаючи персоналізувати читацький досвід і зробити спілкування з користувачами більш індивідуальним. Використання сервісу дозволило виданням підвищити доходи в середньому на 80%. Сьогодні сервіс використовують понад 50 онлайн ЗМІ у 10 країнах Америки, Європи, Азії та Африки з сумарною аудиторією 150 млн читачів. Серед українських видавців-клієнтів Newzmate: Gazeta.ua, 1+1 Media, Starlight Media (СТБ), Українська Правда, Новое время, Ekonomika Communication Hub, Burda, Edipresse Ukraine.

Newzmate також уклав контракти з великими американськими мовними компаніями Heartland Media і KRGV-T. Крім того, компанія запускає пілотні проекти з медіахолдингом Nextstar Media, системами для управління контентом медіасайтов Lakana і Frankly Inс., американським провайдером рішень для медіакомпаній Newscycle Solutions. Ця співпраця дозволить Newzmate вийти на додаткову аудиторію: 182 ТВ-станцій і 8640 медіакомпаній по всьому світу.

"За два роки ми виросли з інструменту, який персоналізує email-розсилку, в комплексне рішення для новинних і медійних компаній, — зазначає Олексій Чапко, співзасновник і CEO Newzmate. — Сьогодні Newzmate допомагає видавцям у трьох напрямках: персоналізація читацького досвіду на сайті та в розсилках, автоматизація доставки контенту через email-розсилку і монетизація трафіку за допомогою персоналізованої реклами. Можливості машинного навчання і штучного інтелекту змінюють багато галузей, і медіабізнес — не виняток".

Newzmate запустився у 2014 році як інструмент персоналізованого email-маркетингу для медіабізнесу. В основі движка персоналізації — машинне навчання, що ґрунтується на семантичному і поведінковому аналізі. Отримавши досвід роботи з десятками онлайн-медіа по всьому світу, команда Newzmate допрацювала продукт, виходячи з головних потреб онлайн-видавців: більш індивідуальний підхід до читацької аудиторії, зниження витрат часу і людських ресурсів на маркетинг і підвищення доходів ЗМІ. В середньому, за допомогою Newzmate видавці домоглися підвищення: показника клікабельності (CTR) і конверсій — до +150%, кількості переглянутих сторінок — +120%, часу перебування на сайті — +60%, доходу — +80%.

За допомогою платформи Newzmate видавець онлайн ЗМІ може:
1. Персоналізувати рекомендацію контенту на сайті і в email-розсилках, виходячи з індивідуальних переваг і інтересів читачів, включно із таргетингом у режимі реального часу (наприклад, рекламний блок в розсилці може формуватись у момент відкриття листа одержувачем, на основі його особистих інтересів, місцезнаходження та використовуваного пристрою).
2. Автоматизувати процеси маркетингу незалежно від кількості сайтів і розміру аудиторії видання.
3. Монетизувати трафік за допомогою персоналізованої нативной і банерної реклами в email'ах.

"Gazeta.ua повністю автоматизувала процес email-маркетингу за допомогою Newzmate. За півроку використання сервісу залучення аудиторії підвищилось на 40%. Сервіс легко налаштовується, швидко запускається і стабільно працює. Тут є готові стандартні шаблони і можливість все налаштувати на свій смак. Функціонал постійно розширюється і вдосконалюється, — зазначає директор з розвитку Gazeta.ua Сергій Матяш. — Але головна магія сервісу в тому, що він дійсно "розумний" і розсилає нашим читачам персональні листи".

Про компанію
Newzmate — українсько-польський стартап, SaaS-платформа автоматизації контент-маркетингу для новинних і медійних компаній. Місія Newzmate — змінити спосіб спілкування медіа з аудиторією за допомогою персоналізованої і релевантної доставки контенту кожному читачеві. Заснований у 2013 році двома українцями — Олексієм Чапко (CEO) і Дмитром Шандибою (CTO). Випускники бізнес-акселератора Happy Farm (2013 рік). Інвестори: Happy Farm, Xevin Investments, Бас Годска, Олександр Барях, Microsoft Bizspark. Загальна сума інвестицій (у тому числі у вигляді сервісів): $ 850 000. Головний офіс з командою з 10 осіб знаходиться у Києві.

Зараз ви читаєте новину «150 млн користувачів у 10 країнах: український стартап Newzmate запустив оновлену платформу для автоматизації контент-маркетингу в медіабізнесі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути