В Університеті Південної Каліфорнії (США) ведеться розробка інтерактивних панорамних карт наступного покоління, які, на відміну від відомих сьогодні онлайн-карт, зможуть працювати повністю в реальному часі.
На перший погляд все виглядає як і будь-який інший 3D-карті. Проте варто наблизити зображення, і ви побачите рухомі автомобілі і пішоходів - все в режимі реального часу, пише The Daily Mail.
Новий віртуальний світ - це світ "гео-імерсії" (термін утворений від лат. Слова "занурення"), яка з'єднує реальні і віртуальні світи разом, щоб в недалекому майбутньому дати користувачеві "найінтерактивнішу карту" у світі.
За словами розробників, вуличний рух постійно змінюється, і щоб прокласти "швидкий шлях", чого сучасні карти поки не можуть, програмі потрібно постійно оновлювана "історія".
Власне, основна відмінність нової розробки - постоеніе "історичних моделей", які створюються на основі даних в реальному часі, що збираються з усіх можливих істоніков.
Поки що програмне забезпечення, розроблене вченими з Лос-Анджелеса, дозволяє з'єднати дані карт Google і декількох спеціалізованих додатків.
Одне з них називається iCampus і дозволяє в реальному часі відстежувати місцезнаходження друзів з Twitter чи Facebook, місця на Foursquare, а також отримати найшвидший маршрут до місця призначення.
Транспорт кампуса, який вже обладнаний приймачами GPS, також з'явиться на картах, щоб студенти знали, коли, наприклад, підійде потрібний автобус чи трамвай.
Ще одна розробка, iTransportation, являє собою спробу покрити аналогічним сервісом весь Лос-Анджелес.
Інший додаток - iWatch об'єднує 3D-карту міста в з даними камер відеоспостереження, які накладається на карту і "оживають", коли користувач змінює масштаб зображення.
"Таким чином ви" занурюєтеся в місцевість ", як ніби ви знаходитесь в реальному світі," - пояснив журналістам керівник проекту Сайрус Шахаб.
Дослідження в області іммерсівной віртуальної реальності ведуться з початку 1990-х років. Їх мета - дати користувачам можливість відчути світ, що генерується комп'ютером, так, як якби він був реальним світом - забезпечуючи відчуття присутності в головах користувачів.
У майбутньому вчені сподіваються отримати на їх основі технологію, замість попередньої сенсорну інформацію реального світу "синтезованими впливами" - тривимірними візуальними зображеннями, просторовим звуком, а також силовою або тактильним зворотним зв'язком.
Коментарі