вівторок, 08 березня 2011 16:39

У метеориті знайшли залишки позаземного життя

Вчені з Національного агентства з аеронавтики і космічних досліджень (NASA) опублікували результати дослідження, яке підтверджує існування позаземних форм життя.

Дослідник Річард Гувер, вивчаючи зріз одного з типів метеоритів (так званих вуглистих хондритів), виявив складні мікроскопічні структури, які за формою і розміром відповідають ціанобактеріям (бактеріям, здатних до фотосинтезу). Крім цього, в метеоритах було виявлено велику кількість води і деяких органічних речовин.

"На підставі цього відкриття можна зробити висновок, що життя є всюди і що перші організми могли прибути на нашу планету з космосу", - вважає науковець.

Річард Гувер працював з так званими вуглецевими хондритам типу CI1 - дуже рідкісним різновидом каменів. З близько 35 тисяч знайдених на Землі метеоритів до цієї групи відносяться тільки дев'ять.

Зокрема, він вивчав зразки двох метеоритів - Ivuna і Orgueil. Перший з них впав в Танзанії в 1938 році і мав масу трохи більше 700 грамів, а другий - у Франції в 1864 році, його маса - 14 кілограмів.

На знімках зрізів зразка з метеорита Ivuna вчений побачив ниткоподібні структури, які, на його думку, нагадують бактерії Titanospirillum velox. Він також заявив, що знайшов структури, схожі на бактерії Spirulina subtilissima і Spirulina laxissima та низку інших. Подібні структури фахівець також виявив у зразках, взятих з іншого метеорита.

Робота вченого опублікована в журналі Journal of Cosmology. І хоча в редакційній замітці, яка супроводжувала статтю, Хувера було названо шановним фахівцем у сфері астробіології, журнал запропонував більш ніж п'яти тисячам колег автора прокоментувати його спірну роботу.

Зараз ви читаєте новину «У метеориті знайшли залишки позаземного життя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua