Американська телекомпанія CNN провела для рекламодавців дослідження і з'ясувала, як користувачі поширюють матеріали інтернет-ЗМІ по Мережі.
Частка людей, які найчастіше діляться інформацією в мережі, склала 27% від всіх учасників дослідження, вони поширювали 87% контенту.
Більше всього користувачів (47%) пересилали гіперпосилання на Facebook, Twitter, YouTube і MySpace, 30% віддали перевагу електронній пошті, 15% - SMS і 12% мессенджерам повідомлень (ICQ тощо).
Дослідники виявили три головні мотивації того, чому люди діляться новинами. У користувачів в Європі і Північній Америці для цього досить альтруїстичні причини, вони діляться інформацією, яка може бути корисна для сім'ї та друзів. Європейці більше діляться новинами про роботу. Користувачі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні з більшою ймовірністю діляться новинами, щоб підкреслити свій статус та ідентичність.
Більшість контенту, яким ділилися користувачі, становили актуальні новинні матеріали (65%), інформаційні повідомлення (19%) і курйозні або смішні випадки. Найчастіше люди рекомендували знайомим почитати тексти загального інтересу і про бізнес-новини в країні і за кордоном, новини зі світу науки і технологій і візуально вражаючі матеріали. Дослідники описують процес, під час якого користувач ділиться інформацією, як "послання значущих знань користувача".
Віце-президент CNN Дідьє Мормесс сказав, що метою дослідження було виявити, наскільки корисні ті чи інші матеріали для рекламодавців. "Ми з'ясували ключові мотивації і причини того, якою інформацією діляться люди і чому вони це роблять", - сказав він. У дослідженні, яке проводилося протягом двох місяців, брали участь 2300 користувачів.
За матеріалами Media-Day
Коментарі