неділя, 11 березня 2018 04:55

Вчені виявили унікальний алмаз

Унікальний алмаз знайшли вчені. Фото: GoGetNews

Вчені випадково знайшли унікальний алмаз, всередині якого зберігся незвичайний за молекулярною структурою лід високої міцності.

Про це повідомляє авторитетний журнал Science.

Дослідники знайшли камінь в зразках, піднятих з глибини між 400 і 600 км, з області мантії яку називають перехідною зоною.

І тільки при його детальному дослідженні було встановлено, що він містить у собі так званий "лід-VII".

Молекули "льоду-VII" мають кубічну молекулярну форму на відміну від звичайного льоду (звичайна вода при мінусовій температурі перетворюється в "лід-I" з молекулами у вигляді шестигранників). Тому виявлена ​​речовина має щільність вдвічі вище, ніж звичайний лід.

Вчені висунули гіпотезу, що і сам камінь має позаземне походження, бо в умовах Землі "лід-VII" не утворюється природним шляхом. Цю високоміцну речовину раніше отримували тільки в результаті лабораторних досліджень.