Еротичні образи в рекламі - це найчастіше успіх кампанії. Тому що увагу вона точно приверне.
Рекламники використовували сексуальність з моменту зародження маркетингу. Найбільш часто в рекламі знімалися привабливі моделі різного ступеня оголеності. За останні два десятиліття використання все більш відвертих сексуальних образів в друкованих виданнях стало звичайним явищем.
Добре це чи погано, але сексуальність вважається одним з найпотужніших інструментів маркетингу і реклами зокрема. Тому, коли робите рекламу і у вас мало ідей, пам'ятайте загальне правило - секс продає. Проте, останнє дослідження у Великобританії показує, що дві третини жінок вважають, що рекламодавці заходять занадто далеко у вживанні сексу в оголошеннях, щоб продати продукт. Використання сексуальних образів в рекламі постійно піддається критиці від феміністок і консерваторів.
З іншого боку, є багато продуктів, тісно пов'язаних з сексом, наприклад, презервативи, нижня білизна, тому не можна звинувачувати компанії, які використовують сексуальність для просування своєї продукції.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зради, вбивства та голий зад Джека Ніколсона: найскандальніші знімки папараці
Коментарі