четвер, 21 червня 2012 15:59

Незарахований український гол став рекламою британських окулістів

На сторінках британської газети The Guardian в четвер з'явилася реклама, в якій використаний кадр з незарахований голом української збірної у ворота англійців. Про це пише Українська правда.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Англія виходить до чвертьфіналу завдяки помилці рефері" - західні ЗМІ

На фото зображений гол, а внизу написано українською мовою "Вам ??треба було піти до Specsavers", а внизу приписка англійською: "Як кажуть в Україні".

Компанія Specsavers продає окуляри і контактні лінзи. Уже під текстом реклами пропонується замовити тест зору. Цю рекламу компанія розповсюдила в декількох британських виданнях, пише Daily Mail.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Нам не зарахували чистий гол" - Блохін

Як відомо, угорський суддя Віктор Кашшаі у вівторок на матчі не зарахував гол українцям, після чого в мережі з'явилися "фотожаби" із закликом до рефері купити окуляри і звинуваченнями в тому, що він сліпий.

Автор: Скрін: Daily Mail
 

Зараз ви читаєте новину «Незарахований український гол став рекламою британських окулістів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути