У рамках однієї з найбільш вражаючих рекламних кампаній сінгапурський художник-дизайнер Чан Хві Чон використовує одну лінію для створення "спіральних репродукцій" відомих шедеврів світового живопису.
У рекламному ролику для "Faber-Castell", одного з найбільших у світі виробників канцтоварів, Чон демонструє свій неймовірний талант і малює "Мону Лізу" Леонардо да Вінчі, "Дівчину з перловою сережкою" Яна Вермеєра та автопортрет Ван Гога за допомогою чорного фломастера.
Спочатку він бере чистий аркуш і починає малювати на ньому безперервну лінію, поступово закручуючи її по спіралі. Натискаючи на фломастер то сильніше, то слабше, Чону вдається відтворити картину до найдрібніших деталей.
Такі, здавалося б, елементарні маніпуляції дають несподіваний результат. Навіть подивившись ролик, де все вищеописане показане в дії, до кінця незрозуміло, як художнику вдається відтворити дрібні деталі однією лінією.
Коментарі
2