Корабель має 10 метрів в довжину, 4 метри завширшки, а його вага складає більше 10 тонн. Вантажівку передбачається використовувати для доставки корисних вантажів на Міжнародну космічну станцію (МКС). Перші польоти нового апарату заплановані на 2009 рік.
В даний час технологію виробництва автоматичних вантажних кораблів має в своєму розпорядженні Європейське космічне агентство (ESA) і Роскосмос (NASA має намір використовувати для доставки вантажів приватні компанії, з якими воно уклало контракт на 3,5 мільярда доларів). У Росії це вантажівки серії "Прогрес", а в Європі - "Жюль Верн", перший політ якого відбувся в 2008 році.
Від своїх конкурентів японський апарат відрізняє простота конструкції: у HTV немає системи, що забезпечує зближення і стиковку. Передбачається, що апарат просто підходитиме достатньо близько до станції, після чого "маніпулятор" Canadarm-2, розташований на МКС, підтягатиме апарат до японського модуля "Кибо".
Коментарі