В Одесі 18 березня приватні перевізники масово не випустили автобуси на лінії. Через це в місті утворився транспортний хаос.
Найбільше залишилося стояти в автопарках маршруток, що курсують між селищем Котовського, центром Одеси і Таїрова, повідомляє "Думская".
У підсумку одесити масово штурмують трамваї та тролейбуси. Таким чином порушуючи обмеження, запроваджені Кабміном.
Є версія, що маршрутники відреагували саме на ці обмеження, бо бояться великих штрафів. Окрім того, в місті після запровадження карантину знизився пасажиропотік, тож замість прибутку перевізники терплять збитки.
Працівники Одесаміськелектротрансу намагаються обмежити кількість пасажирів у салонах, оголошуючи через гучномовці прохання до людей не набиватися в трамваї та тролейбуси.
Ситуацію обговорили на сесії міськради. Заступник директора департаменту транспорту Сергій Щербань пояснив причини саботажу з боку маршрутників тим, що частина водіїв - жителі області, тому й залишилися вдома.
"Інші бояться, що сяде більш ніж десять пасажирів, а штраф буде 17 тисяч гривень. Це причина того, що 50% транспорту в Одесі не вийшли сьогодні на маршрути. Ми направили своїх інспекторів, щоб роз'яснити людям, як їм діяти. Ми в постійному контакті з керівництвами всіх парків", - сказав Щербань.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Київський наземний транспорт переповнений пасажирами без масок
Пресслужба Одеської міськради оприлюднила перелік автопідприємств, чиї маршрутки не вийшли на лінії.
"Севертранс" (відсутні на маршрутах 65% автобусів), "Турист" (30%), "Віраж" (35%), "Швидкі Автобусні маршрути" (30%), "Авторух Сервіс" (35%), "АТП кіностудія" (30%), "Автотранс-Україна" (40%), "Страс Транс" (40%), "Гленкор-ЮГ" (20%).
Рух громадського транспорту в Україні наразі необхідно обмежити. Це має допомогти зупинити розповсюдження вірусу серед населення країни.
Про це заявив заступник міністра внутрішніх справ України Антон Геращенко. Чиновник вважає, що найнебезпечнішим місцем для зараження є громадський транспорт. Тож обмеження на пасажирські перевезення — необхідний захід.
Коментарі