Сьогодні у Львові розпочались гонки на ретро-автомобілях під назвою "Леополіс Гран-прі - 2013" на одній з найскладніших трас 20 століття – Львівському трикутнику.
"Свого часу перегони одночасно стартували у Львові та Монте-Карло, - сказав на відкритті перегонів губернатор Львівщини Віктор Шемчук. – У Монте-Карло вони розвинулися швидше, але Львів теж відроджує цю ідею, яка має право на життя. Хотілося б, щоб це переросло у нову традицію міста Лева з добрим корінням".
Перегони розпочались об 11:00 із заїзду горбатих запорожців. Озвучував гонки – спортивний коментатор Олександр Сливінський.
Кожен заїзд має 5 кіл по 3 кілометри – вулиці Вітовського – Стрийська - Гвардійська. У зв'язку із важкістю траси та віком авто, деякі з машин мають поза 60-70 років, організатори дозволили максимальну швидкість – 50 кілометрів.
"Це не гонки, бо вони повільно дуже їдуть, - вважає 16-річний Юрко Бокало. – На гонках машини літають, а ці як слимаки повзають. То просто шоу зробили, щоб заробити грошей".
Після горбатих їхали "ГАЗи" 50-60 років.
"Я свою Волгу від діда отримав, - розповів учасник Максим. – він її гарно зберігав у гаражі. Майже не їздив. З батьком вклали у неї 5 тисяч доларів, щоб знайти оригінальні деталі й поставити на хороший хід. Продати її готовий за 15 тисяч євро, дешевше не віддам. У Німеччині за такі беруть й по 15 тисяч".
Перед входом у парк культури організатори знову виставили на показ старовинні автомобілі, які учора демонструвались у центрі міста. Щоправда сьогодні усі охочі могли доторкнутись до машин, й роздивитись з усіх сторін.
Навпроти старту організатори перегонів вперше встановили трибуну. Вхід на неї коштував 100 гривень, щоправда через палюче сонце вона була пуста.
Позаду трибуни Галицьке товариство повітроплавців проводило для усіх охочих пробні польоти на повітряній кулі. Глядачів підіймали на висоту близько 50 метрів, звідки було видно дахи навколишніх будинків й виставку автомобілів.
"То так класно літати, - я би ще цілий день там провела, - розповіла Галина Балкар. – Чудово видно краєвид, перегони, що де відбувається навкруги. Тільки у голову спекотно, коли гріють повітря у кулі".
Нагадаємо, учора у Львові презентували найменше авто світу - Peel P 50. Сьогодні керівник холдингу емоцій "!Фест" Андрій Худо заявив, що холдинг купив це авто й воно назавжди залишиться у Львові.
"Вперше Гран Прі у Львові відбулось у 1930 році, - розповів один із водіїв Сергій. - Три роки поспіль тут збирались майстри керма. У 1934 через кризу перегони зупинили. В СРСР узагалі не думали про їх відновлення й уже з 2010 року у Львові знову відновили великі перегони Галичини".
Сьогодні перегони відбуватимуться до 18 години, після чого у павільйоні перед Оперним театром відбудеться концерт, командорський бал та презентація учасників ралі Пекін-Париж. Завтра фестиваль продовжиться у центрі міста.
Коментарі
2