Львівський національний університет імені Івана Франка та громадська організація "Лабораторія ідей" розробили класичну лінійку товарів з гербом вишу, а також дизайнерську колекцію.
Всі ці брендові речі продаватимуть у себе в крамничці, - пише ZAXID.NET
"В нас є екотовари ‒ це екосумки, екоблокноти, ручки. Є і звичайні. З одягу ми почали, з футболок. Будуть звичайні футболки і футболки поло", ‒ розповіла членкиня ГО "Лабораторія ідей" Юля Цимбала.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українські університети, біля яких відчувається історичний дух Європи
Зараз міні-завод трудиться над особливим замовленням – друкує футболки, на яких має з'явитися Іван Якович.
"Носитися буде дуже добре! Я такі ношу, вся моя сім'я такі носить. Гарантую 100 прань ‒ тільки так! Швидше футболка протреться, аніж друк зійде", ‒ пояснив відповідальний за прямий друк на міні-заводі Ростик Бакун.
Крамничка "FRANKOstore" з'явиться у головному корпусі при книгарні університету вже до літа. Кошти, які вона виручатиме, збиратимуть у фонд. А його натомість використовуватимуть на найкращі ідеї студентів, що розвиватимуть виш. До прикладу, можуть запросити для спудеїв відомих тренерів із лекціями про соціальне підприємництво або ж закупити потрібне обладнання.
"Студенти можуть запускати свої маленькі підприємства. Наприклад, продаж кави при університеті. Але то звідкись треба взяти початковий капітал. Кошти можуть бути вкладені з перспективою туди. І ті кошти можуть заробляти на себе і притягувати до університету на ті ж самі студентські ініціативи", ‒ додала керівниця проекту Ольга Осередчук.
Та наразі на крамничку збирають гроші на українському спільнокошті. Вже майже є півсуми, а загалом потрібно 68 тис. гривень. На це залишилось 24 дні. Тим паче, що в ідейників є додаткові задуми.
"Ми думаємо-плануємо запустити онлайн-крамничку "FRANKOstore". Адже наші випускники і всі, хто мають стосунок до Франкової спільноти, вони є і далеко за кордоном. І вони зможуть придбати собі ту продукцію, не будучи тут фізично, в університеті, а просто через онлайн-покупку", ‒ підсумувала куратор PR-стратегії проекту "FRANKOstore" Мирослава Осередчук.
У Польщі вперше не працює більшість магазинів і супермаркетів згідно з новим законом про заборону роздрібної торгівлі по неділях.
Коментарі