Одеська інвестиційна та логістична компанія "Євротермінал" відома своєю меценатською діяльністю. Вона підтримує цілу низку культурних, наукових та суспільних проектів у місті Одесі. Генеральний директор компанії Олександр Ейсмонт розповів про благочинні проекти, які реалізуються на даний момент та плани на майбутнє.
Благодійність можна назвати новим трендом серед великого бізнесу. Але виникає питання - чи стоять за цим шляхетні наміри, або ж піклування про власний позитивний імідж? Як ви могли б представити власну мотивацію?
Бізнесменам добре зрозумілий процес вкладання коштів у проекти, що принесуть чіткий вимірний прибуток. Це основний принцип успішного ведення бізнесу. Питання благодійності ж лежить в етичній та культурній площині. Ми вкладаємо кошти у суспільні проекти не для того, щоб прорекламувати себе, а тому що це наше рідне місто, тут живемо ми і наші діти. Внески у культуру, науку, спорт не дадуть миттєвих результатів, але все це закладає фундамент для розвитку нашого міста, допомагає виростити покоління освічених, інтелектуально розвинених людей.
Компанія Євротермінал у своїй меценатській діяльності приділяє багато уваги освітнім проектам. Відомо, що вже кілька років ви співпрацюєте з Рішельєвським ліцеєм. Які плани ви маєте намір реалізувати?
Саме освітні проекти складно навіть назвати благодійністю. Це скоріше інвестиція - у майбутнє рідного міста та нашої країни. Попит на молодих, кваліфікованих спеціалістів росте, і необхідно вже зараз дбати про те, щоб він був задовільнений. У 2020 році ми долучилися до нового проекту сумісно з Рішельєвським ліцеєм - створення порталу для онлайн-освіти. На фоні потрясінь та змін, що приніс 2020 рік, перехід багатьох сфер до онлайну (в тому числі - навчання), це реалія, з якою треба працювати. Чим швидше навчальні заклади зможуть модернізуватися, тим якіснішою і доступнішою стане освіта у нових умовах. Звичайно, це потребує ресурсів, тому сфері освіти як ніколи потрібні небайдужі люди, які розуміють важливість такої роботи і можуть підтримати її.
Меценатська діяльність компанії включає і спортивні проекти. У 2020 Євротермінал вчетверте виступив спонсором традиційної Велосотки - велоперегонів на 100 кілометрів уздовж Поясу Слави. Як ви обрали для підтримки саме ці спортивні змагання?
Велосотку можна назвати не просто спортивним змаганням, а вшануванням історії. На місці Поясу Слави під час війни йшли жорстокі бої за Одесу, і нинішні заходи - це перш за все шанування героїв-захисників. Те, що традиція цього спортивного змагання зберігається з 70-х років, означає що люди не байдужі до нашої історичної та культурної спадщини. Ми дуже пишаємося своїм внеском до заходу, який фактично став візитівкою нашого рідного міста. Усе більше спортсменів з різних країн долучається до перегонів, і приємно розуміти, що Україна привертає до себе увагу на міжнародній арені в різних галузях.
Євротермінал відзначається благодійними заходами вже не перший рік. За словами генерального директора, Олександра Ейсмонта, участь у суспільних проектах вже стала невід'ємною частиною діяльності компанії.
"Зараз, у такі складні часи для країни і усього світу, бізнес має бути як ніколи соціально відповідальним. Ми всі зможемо пишатися собою, коли те, що ми робимо, реально змінить життя людей на краще", - наголошує Ейсмонт.
Коментарі