2020 рік став для всіх цілковитою несподіванкою. Апофеозом усього, що відбувається, став глобальний карантин, який прийшов у наше з вами життя разом із пандемією COVID-19. Жорсткі карантинні заходи торкнулися не тільки простих людей, але й малого і середнього бізнесу. Покупці зіткнулися з необхідністю хоч якось вибиратися з дому для того, щоб придбати предмети першої необхідності, а реселлери вирішили вдосконалити процедуру доставки своїх товарів. І в цьому не було б зовсім нічого незвичного, якби люди не зіткнулися з новим для себе явищем - доставкою харчових продуктів, що раніше уявити було досить складно.
Переважна більшість продавців поставили собі цілком логічне питання: "якщо споживач спокійно ставиться до того, щоб замовити доставку готової страви, то що йому заважає зробити те саме з харчовими продуктами?". І всі визнали, що сама ідея дійсно хороша. Однак варто зауважити, що найбільшою складністю в усій цій історії став принцип реалізації послуги. Поки одні організації намагалися перевинайти велосипед, інші просто взяли за основу досвід попередніх років і адаптували сервіс під необхідні вимоги споживачів.
Яскравіше за всіх із завданням впоралася компанія Foodex24, чия доставка продуктів додому показала максимальний рівень комфорту. Покупця позбавили складнощів багатоступінчастої реєстрації, незручною навігації та необхідності бронювати ті чи інші харчові продукти. У той час, як у переважної більшості магазинів доданий у кошик товар міг бути просто відсутній у наявності (про що користувача ставили до відома вже в телефонному режимі, під час підтвердження замовлення), в Foodex24 відбувається автоматизована процедура сортування товарів, і кожен споживач чудово розумів, що він може купити, а чого немає в наявності. І це лише мала частина величезного списку переваг.
У проєкту величезна кількість позитивних відгуків як від простих користувачів, так і від профільних фахівців. Компанія не просто надає сервіс найвищої якості, вона зробила куди більше. В один момент користувачі оцінили неймовірну зручність від доставки продуктів додому. І мова тут йшла вже не про вибір кур'єрської організації, а про саме явище, яке змінило сприйняття покупця.
Коментарі
1