Старше покоління особливо постраждало від пандемії, адже літні люди виявилися в "червоній зоні" ризику зважаючи на вік і ослаблений імунітет. Захист людей похилого віку від хвороби стала першочерговим завданням спеціалізованих пансіонатів. Як з нею впорався приватний будинок престарілих РЕНАМЕД (сайт організації - https://rena-med.com/uk), розповість його керівник, Клочок Олександр Миколайович.
- Олександре Миколайовичу, розкажіть, які заходи були прийняті для захисту постояльців? Наскільки сильно змінився уклад життя в пансіонатах для літніх "Ренамед"?
-Безумовно, довелося багато чого змінити в робочому режимі. Ми перевели персонал на вахтовий метод, щоб знизити контакт співробітників з зовнішнім середовищем. Збільшили частоту санобробки, кількість медичних оглядів. Тепер при прийомі нових постояльців, крім стандартних медичних показників, ми просимо надати результати тесту на COVID -19.
-Яка реакція була у співробітників на нововведення?
-Не всі відреагували з розумінням. Багатьом не підійшов новий графік роботи, були і ті, хто з сумнівом ставився до ризиків пандемії. Але, ми провели роз'яснювальну роботу, розробили зручні графіки, організували доставку персоналу на окремому транспорті. Такі заходи дозволили нівелювати незручності, повернули злагоджений ритм роботи в пансіонаті.
-Як швидко ви відреагували на ризик пандемії?
-Ми спочатку стежили за розвитком ситуації з коронавірусом, і, коли пандемія охопила Західну Європу, зрозуміли, що нам не уникнути карантинних заходів. Відразу ж почали готувати персонал до можливих змін, розробляти заходи безпеки. І це дало результат. Коли коронавірус прийшов в Україну, наші пансіонати були повністю готові до цього. Ми змогли пережити гостру фазу практично безболісно.
-Що саме зробив пансіонат для людей похилого віку в Києві, щоб забезпечити безпеку постояльців?
-Ми розуміли, що від інформованості персоналу буде залежати злагодженість роботи, тому, в першу чергу, провели роз'яснювальну роботу і докладний інструктаж. Перевели співробітників на потижневий графік роботи замість добового, щоб мінімізувати їх контакт із зовнішнім середовищем. Ввели обов'язковий лікарський огляд перед виходом на зміну. Змінили частоту і правила санобробки: використовуємо тільки спеціальні дезінфектори, приміщення кварцюються кілька разів в день. На жаль, вимушено скоротили кількість відвідувань родичами.
-Як вони до цього поставилися?
-В основному, з розумінням, за винятком деяких випадків. Родичі розуміють, що від цього рішення залежить здоров'я їх батьків, тому йдуть нам назустріч. Крім того, ми забезпечили постійну можливість відеозв'язку, щоб компенсувати брак спілкування між близькими людьми.
-Тобто можна сказати, що сьогодні постояльці знаходяться в цілковитій безпеці?
-Ми зробили для цього все можливе. Максимально вдосконалили медичний супровід, щоб знизити до мінімуму причини виїзду за межі пансіонату. На жаль, повністю такі випадки виключити не вдасться, тому що похилий вік супроводжується загостренням хронічних хвороб. Але те, що за час пандемії ми не отримали жодного медичного висновку з діагнозом COVID-19, говорить про те, що наші заходи працюють, і працюють успішно. Більш того, в ситуації з пандемією є і позитивний момент - підвищилася якість догляду за літніми людьми. Пильна увага до стану здоров'я і виняткові заходи безпеки благотворно вплинули на загальне самопочуття мешканців.
Коментарі