За квітень-червень парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 млн грн, із яких 46,3 млн грн пішли на рекламу.
Такі підрахунки оприлюднив Комітет виборців України.
"Було спрямовано на оплату рекламних матеріалів 46,3 млн грн. При цьому партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з державного бюджету України", - ідеться в повідомленні.
Найбільше на рекламу витратила "Батьківщина" – 24,8 млн грн. Із них 20,8 млн грн пішли на рекламу по телебаченню і 3,7 млн грн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).
На другому місці за витратами на рекламу "Самопоміч" – 6,6 млн грн. Традиційно більшість коштів партія спрямувала на партійну газету – 5,4 млн грн. Майже мільйон витратили на рекламу по ТБ і радіо.
Радикальна партія заплатила за піар 6,5 млн грн. З них 4,7 млн грн - за рекламу на телебаченні.
Трохи менше витратив "Опозиційний блок" – 4,2 млн грн. БПП - 3,1 млн грн, "Народний Фронт" - 0,9 млн грн.
"Самопоміч", "Опозиційний блок", БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, "Батьківщина" поєднала державні кошти із власними грошима партії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кума Порошенка та "юний орел" найбільше набили кишені в Раді
Комітет виборців України розробив законопроект, який забороняє партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти.
Коментарі
1