Масовим розміщенням зовнішньої політичної реклами колишньої прем'єрки Юлії Тимошенко та президента Петра Порошенка охоплені майже усі регіони України. Про це повідомляють в організації ОПОРА.
Білборди Тимошенко - у 25 регіонах, Порошенка - 24. Трійку за кількостю замикає мер Львова Андрій Садовий - 18.
Спостерігачі зафіксували поодинокий (не масовий) характер розміщення політичної реклами Порошенка у Запорізькій області.
Зовнішня реклама у листопаді була найбільш популярним засобом комунікації потенційних кандидатів і виборців.
Найбільшу кількість регіональних візитів здійснив лідер партії "Укроп", нардеп Олександр Шевченко - до 9 областей. Екс-голова СБУ Валентин Наливайченко - до 8. Лідер Радикальної партії Олег Ляшко - 6. Тимошенко - 7, а Порошенко - 2.
Також майбутні кандидати використовують благодійність. Ключовою аудиторією є школи, лікарні, інтернати, соціальні заклади, менше - фізичні особи.
Зокрема, благодійна активність в інтересах Порошенка здійснювалася місцевими партійними організаціями "БПП "Солідарність", в інтересах Тимошенко - організаціями "Батьківщини". Також регіональні благодійні заходи проводилися від імені фонду Порошенка.
Хоча президентська виборча кампанія не увійшла в офіційну фазу, йде повномасштабне розгортання дочасної передвиборчої кампанії, кажуть спостерігачі.
Гравцям цієї кампанії радять оприлюднити обсяги та джерела фінансування агітації.
"Розмежувати посадову та політичну активність, поважаючи демократичні стандарти", - наголошують в ОПОРі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Порошенка наїхали на одного з претендентів на булаву
Наступні вибори президента мають відбутися у березні 2019‑го, парламенту - у жовтні того ж року.
Коментарі