
Українські заручники бойовиків насправді - в'язні Кремля, а народного депутата Надію Савченко втягнули в небезпечну гру, якої треба уникнути всій Україні.
Про це сказав нардеп Єгор Соболєв в телеефірі "112 Україна".
"Надія Савченко грається у чужу гру, гру Кремля, грається з людиною, чиї ігри ніколи Україну до добра не доводили... Всі перемовини (про визволення заручників. - Gazeta.ua) мають бути за участі ключових міжнародних партнерів України: Великої Британії, ЄС, Сполучених Штатів. Відповідати за долю і звільнення наших заручників має Кремль", - заявив парламентарій.
Він наголосив, що тепер головне завдання держави - "в цю гру не втягнутися самим і забрати звідти усіх українців".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Порошенко гостро відреагував на переговори Савченко
"Я думаю, що це завдання СБУ", - зауважив депутат.
За його словами, українські бранці - заручники Кремля.
"Їх по всій Росії так утримують. Кремль вирішує, коли їх віддати. Для Кремля зараз дуже важливо засунути нам назад ДНР і ЛНР, як таку хворобу. Він не хоче за них платити, але дуже хоче, щоб ці ДНР і ЛНР були у складі України формально, а за фактом виявилися анклавом російського впливу, поширення хвороби, неспокою. Заручники стануть картою, яку Путін покладе для того, щоб ця гра вдалася", - додав політик.
Народний депутат Надія Савченко провела в столиці Білорусі Мінську таємні переговори з ватажками ДНР і ЛНР. 12 грудня лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко заявила, що Савченко можуть виключити з партії.
Коментарі
2Образовательная политика в сегодняшней Украине носит ЦЕЛЕНАПРАВЛЕННО разрушительный характер. Это очевидно и за это надо судить высоких руководителей.
Канализация (т.е. чисто профильное) образование губительно. Надо ребенку давать максимум знаний во время его развития в школе. Чем шире кругозор, тем лучше он спообен воспринимать окружающий мир, тем лучше он распознает ложь и уловки системы. Если будет уменьшение кол-ва предметов, наши дети только и будут знать либо математику, либо физику, либо лирику. Знаний мало не бывает. И ребенку их надо давать по максимуму. Пусть он знает много, и если ему нравится физика или рисование - пусть он их изучает более глубоко. Но НЕЛЬЗЯ нам идти по Западному пути, ибо эта система и способ жизни ГУБИТЕЛЬНЫ - они ведут к эгоизму и к превращению народа в покорную толпу рабов, которые считаю, что они свободны.
Є такй момент в радянській та пост-радянській педагогіці. Гонитва "догонимо та перегонимо" зробила погану послугу народу. Виховані цілі покоління, які знають багато загально наукових фактів та не вміють користуватися знаннями в житті. Можемо скільки завгодно хвалити радянську школу і козлити Західну, та загальний рівень життя та розвиток науки, промисловості, економіки, суспільства говорить про протилежне. Ми такі розумні не здатні ні до чого, а вони такі тупі панують у світі і живуть як нам і не снилося.
Доводилося переглядати декілька сучасних підручників. З англійської мови, напр, під авторством А. Несвіт. Це трагедія. Зеро методикі. Учням в 4му класі пропонуються за складністю інститутські тексти (2-3 курс). Також з укр.мови для 4го кл. Скажу так, що цей підручник буде тільки сприяти тому, щоб російськомовна дитина зненавиділа укр.мову -таке враження, що відбирали найбільш занудні "мертві" тексти у пів-науковому стилі.
Гонитва, або "щурячі перегони" - це якраз яскрава характеристична риса західної освіти як в Європі, так і в Станах, де вже з дітсадка починаються рейтинги, де кожна дитина знає, на якому вона місці щодо інших учнів, де діти не дають одне одному списувати і взагалі кожен сам за себе як в джунглях. Про це мені розповідав один американець. Можливо, на поезії або літературних знаннях і не заробиш, але коли дивишся програми "Дурнєв+1" стає моторошно. Ця молодь, яка не знає таблички множення, за 10 років буде вирішувати долю країни. Скільки помилок в інтернеті! Хоча б назва даної статті: "...учат много лишнему " - це на якій мові? Безграмотним стадом легше маніпулювати, можна втиснути будь-які бредові ідеї,переписати минуле ітп.