Перед виборами партії викинули на рекламу 147 млн грн. Про це повідомили у Комітеті виборців України.
Окремі політичні сили оплатили рекламу за гроші з державного бюджету - понад 43 млн.
Найбільше спрямували на пропаганду ВО "Батьківщина", Радикальна партія Олега Ляшка та "Народний Фронт".
"Батьківщина" витратила в жовтні-грудні на рекламу 57 млн. Із них 45 млн - на телебаченні.
Радикальна партія - 46 млн. Із них 28 млн – ТБ.
"Народний Фронт" - 31 і 17 млн відповідно.
БПП у жовтні-грудні офіційно витратила майже 4 млн, "Опозиційний блок" – 0 грн.
При цьому БПП і "Опоблок" проводили активні кампанії зовнішньої реклами, однак, ймовірно, вона оплачувалася припартійними громадськими організаціями і витрати на неї не відображені у звітах.
Загалом 6 парламентських партій за період жовтні-грудня витратили на діяльність 290 млн. Таким чином на рекламу витратили кожну другу гривню.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коперфілд відпочиває: на стінах райдержадміністрацій з'являються нічийні плакати з Порошенком
Наступні вибори президента мають відбутися у березні 2019‑го, парламенту - у жовтні того ж року.
Коментарі