Лідерами серед партій у використанні зовнішніх носіїв реклами у загальнонаціональному масштабі залишаються Партія регіонів та "Україна, вперед", частково "УДАР".
Також у регіонах зростає кількість сіті-лайтів та біл-бордів із рекламою громадсько-політичного проекту віктора Медведчука "Український вибір".
Про це під час прес-конференції розповіла координатор компанії спостереження Громадської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська.
"Вартість зовнішньої реклами є надзвичайно високою й фінансується з невідомих джерел. Серед найпоширеніших засобів агітації - привітання зі святами, розміщення інформаційних носіїв та рекламних статей, намети, організація розважальних заходів за участю зірок естради, благодійна діяльність. Юридично, не порушуючи правила передвиборної агітації, адже офіційний початок виборчого процесу призначено на 30 липня, партії і кандидати формально ставлять під сумнів реалізацію принципу рівних можливостей", - зазначила експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українських виборців задобрюють гречкою, макаронами та цукерками "Корівка"
Вона також навела приклади, коли в АР Крим з'явилися біл-борди з рекламою Партії регіонів, ілюстрованою фотографіями Пушкіна, Айвазовського, Вернадського та Голіцина. Матеріали розміщували в рамках програми "Крымчанин! Гордись прошлым", ініційованої Радою міністрів Автономної республіки Крим.
"Така недобросовісна поведінка суперечить міжнародним стандартам", - дадала Айвазовська.
Ще вона зазначила, що наразі за веденя агітації, підкуп виборців чи фінансування кампанії з анонімних джерел потенційний кандидат не несе жодної відповідальності, але після 30 липня це вважатиметься, за українським законодавством, кримінальним злочином.
Коментарі
9