В інформаційній війні Росії проти України будуть набувати все більшої ваги поняття "єдина Русь" і "давньоруська народність", пише Кирило Галушко, кандидат історичних наук в своїй статті для ZN.UA.
"Щодо тих часів, коли з України безальтернативно пов'язували назву "Русь", Кремль плекає свої підступні плани - просто через тривале власне користування цією назвою", - запевнив він.
Автор каже, що після спорудження пам'ятника Святому Володимиру у Москві тема давньоруської спадщини повинна тільки розвертатися.
"Багато що залежить від того, наскільки українці будуть проінформовані про свою давню респектабельну назву "русини" (оскільки зазвичай в "політичних новинах" це стосується закарпатського фейку) і небезпідставно будуть повертати собі назву держави" Україна-Русь", - додає історик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На боротьбу з російською пропагандою дадуть на 200% більше
Майже 5,5 мільйонів доларів витратила компанія "Московські інформаційні технології" (МІТ), на публікацію постів в соцмережах. Компанія на 51% належить уряду Москви. МІТ мала опублікувати не менше 7 тис. публікацій і коментарів, які повинні були включати 350 знаків тексту і одне графічне зображення. Вартість однієї публікації обійшлася московській владі в $686.
Коментарі