Представлені у парламенті політичні партії витратили на оплату реклами 109 млн грн, отриманих із державного бюджету.
Про це повідомляє Комітет виборців України.
Із вересня 2016 року до вересня 2017-го партії сукупно витратили 436 млн грн, із яких 407 млн склали кошти держбюджету. Найбільше грошей - 109 млн - партії витратили на рекламу на телебаченні, радіо, в друкованих ЗМІ, білбордах.
Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія - 41% (19 із 47 млн), "Самопоміч" – 38% (39 із 104 млн), "Опоблок" – 33% (5 із 15 млн), "Народний фронт" – 30% (33 із 109 млн).
У "Батьківщині" та БПП частка витрат на рекламу склала від 0,2% до 5%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Після "Кварталу 95" свою партію зареєстрував Дурнєв
Наступні вибори президента в Україні мають відбутися 31 березня 2019 року, вибори до Верховної Ради - 27 жовтня 2019 року.
Коментарі