понеділок, 12 листопада 2018 13:37

На рекламу "Нового курсу" у Тимошенко витратили 100 млн грн

На рекламу "Нового курсу" у Тимошенко витратили 100 млн грн
Колишня прем'єр Юлія Тимошенко рекламує "новий курс". Фото: відкриті джерела

На рекламу передвиборчої програми "Новий курс" ВО "Батьківщина", лідером якої є Юлія Тимошенко, витратила близько 100 млн грн за півроку. Про це свідчать дані фінансових звітів партії за другий і третій квартали 2018-го, повідомляє Комітет виборців України.

У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн, у липні-вересні – 73 млн.

"Саме у літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - кажуть у КВУ.

Такі витрати стали рекордними для партії та пов'язані із наближенням виборів.

Для порівняння: 2016-го "Батьківщина" витратила 19 млн грн, 2017-го – 30 млн.

У липні-вересні партія Тимошенко витратила 53 млн на рекламу на телебаченні та 19 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майкл Щур висміяв Тимошенко

Раніше український художник Андрій Єрмоленко потролив банер із зображенням колишнього прем'єра Юлії Тимошенко "Новий курс України".

Зараз ви читаєте новину «На рекламу "Нового курсу" у Тимошенко витратили 100 млн грн». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути