На рекламу передвиборчої програми "Новий курс" ВО "Батьківщина", лідером якої є Юлія Тимошенко, витратила близько 100 млн грн за півроку. Про це свідчать дані фінансових звітів партії за другий і третій квартали 2018-го, повідомляє Комітет виборців України.
У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн, у липні-вересні – 73 млн.
"Саме у літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - кажуть у КВУ.
Такі витрати стали рекордними для партії та пов'язані із наближенням виборів.
Для порівняння: 2016-го "Батьківщина" витратила 19 млн грн, 2017-го – 30 млн.
У липні-вересні партія Тимошенко витратила 53 млн на рекламу на телебаченні та 19 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Майкл Щур висміяв Тимошенко
Раніше український художник Андрій Єрмоленко потролив банер із зображенням колишнього прем'єра Юлії Тимошенко "Новий курс України".
Коментарі
1