Україна вивчає досвід інших країн з приводу будівництва наземного метрополітену, повідомив віце-прем'єр, міністр інфраструктури країни Борис Колесніков.
Про це він сказав журналістам у Вашингтоні, де міністр вивчає досвід будівництва наземного метро.
"Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні", - заявив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков пообіцяв, що "доступне" житло здадуть восени 2013 року
Також Колесніков поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель.
Крім того, на його думку, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геології місцевості.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Азаров відкрив для киян три станції метро (ФОТО)
"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - пояснив міністр інфраструктури.
Також Колесніков повідомив, що українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду, які характерні регіону. "За снегозащіте ми отримали попередню розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців Послуги американських консалтингових компаній в плані снегозащіти будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.
Віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. "Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив він, висловивши сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні .
Коментарі
54