Опоненти використали проект з закупівлі поїздів Hyundai для дискредитації нардепа від Партії регіонів, екс-віце-прем'єра Бориса Колеснікова.
Про це сам нардеп заявив в інтерв'ю ZN.UA.
За словами політика, його роль у проекті по закупівлі поїздів Hyundai була мінімальною, проте опоненти використовували даний проект для його дискредитації.
"Розумієте, коли людина щось робить, то завжди є прихильники, а є опоненти. На здоров'я. Ось з Hyundai спланували як пряму акцію з дискредитації під керівництвом одного з наших однопартійців", - заявив Колесніков.
"Всі експертизи показали, що у невдалому старті на 70% винна залізниця, на 30% - компанія Hyundai. Наприклад, чому згоріла підстанція? Тому що японський або корейський комп'ютер не може зрозуміти, чому контакти підвішені на різній висоті, і в "Укразалізниці" це прекрасно знали. Нехай Володимир Козак (керівник Укрзалізниці) і технічний персонал дадуть відповідь на ці питання, вони керували залізницею, коли впроваджували Hyundai", - заявив Колесніков.
За словами екс-віце-прем'єра, його роль у проекті Hyundai полягала "в тому, що Ексімбанк Південної Кореї просив 8,5% річних за кредитом, а ми знизили до 4,5%".
Говорячи про складнощі в реалізації проекту, Колесніков зазначив, що через поспіх напередодні Євро -2012 не вдалося провести випробування поїздів в жорстких умовах.
"Але це вже деталі. Конструктивні помилки були, це визнав і Hyundai, мала місце і халатність обслуговуючого персоналу", - резюмував він.
Разом з тим Колесніков висловив упевненість, що за цими перевезеннями майбутнє.
"Якби сьогодні треба було вибирати, то за співвідношенням ціна-якість ми все одно обрали б Hyundai або "Шкоду", - підкреслив він.
Коментарі
34