Facebook перед виборами президента покаже, хто платить за політичну рекламу. Про це розказав керівник корпоративних комунікацій у Центральній і Східній Європі Ян Щєґєнни.
"У середині березня ми запустимо інструменти для того, аби зробити політичну рекламу для України на Facebook прозорішою. Від рекламодавців вимагатимуть оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу. Ми зберігатимемо ці дані протягом семи років у публічній бібліотеці. Там міститиметься інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їхній вік, стать і локацію", - повідомляє "Рух Чесно".
Такі бази існують у США, Британії, Індії та Бразилії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У кандидатів залишився останній день, щоб знятися з перегонів
Для кращого розуміння ситуації в країні Facebook співпрацює з Центральною виборчою комісією України, дослідниками та громадськими активістами.
У січні Facebook пообіцяв запустити базу даних політичної агітації в Україні та заборонити іноземцям купувати політичну рекламу.
Коментарі