Партії в Україні витратили на свою діяльність за останні п'ять років понад 3 млрд грн. Близько 40% коштів, отриманих із державного фінансування, спрямували на пряму рекламу.
Про це повідомив голова Комітету виборців України Олексій Кошель, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Експерти проаналізували витрати партій після запровадження держфінансування за 2016-2020 роки.
Найбільше коштів витратили Радикальна партія Олега Ляшка і ВО "Батьківщина".
Радикальна партія витратила на статутну діяльність 644 млн грн. Також стала лідером за витратами на парламентську кампанію 2019-го - майже 115 млн.
"Батьківщина" витратила 631 млн, із них 87 млн - на парламентську кампанію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Канали Ахметова, Коломойського і Пінчука найбільше показують партію Тимошенко
Витрати "Європейської солідарності" - 577 млн, "Слуги народу" - 513 млн за два роки діяльності. ОПЗЖ - 190 млн, ВО "Свобода" - 119 млн.
"Українська стратегія Гройсмана" витратила 117 млн, при тому, що партія не отримувала коштів із держфінансування.
Значні витрати на рекламу серед парламентських партій в ОПЗЖ - понад 80 млн.
"Батьківщина" 2018 року вказала 188 млн грн витрат, з яких 155 млн грн - пропагандистська діяльність, зокрема 120 млн грн спрямували на телерекламу.
Радикальна партія за цей період витратила майже 94 млн, з яких 58 млн становили витрати на рекламну діяльність, зокрема 36 млн - на телебаченні.
Цього року держава виділила 697 млн грн на фінансування п'яти парламентських партій.
Коментарі