Людина, яка сідає за кермо, сподівається і розраховує на безаварійну поїздку. Але головне, чого прагне уникнути будь-який автоаматор, виїжджаючи на дорогу - це зіткнення з мажором або з людиною, що має відношення до політики чи владних структур.
Відстояти свої права, незалежно від того, хто був насправді винуватцем ДТП, в такій ситуації практично неможливо.
У Києві на вул. Жилянській перед перехрестям з вул. Комінтерну 7 березня сталася майже банальна аварія: Volkswagen Passat, який слідував першим в крайньому правому ряду, явно набираючи швидкість метрів за двадцять до перехрестя, різко загальмував в семи-восьми метрах від нього. Ззаду рухався Chevrolet Epica, водій якого, бачачи, як Passat прискорюється і явно має намір проскочити перехрестя на миготливий зелений, був упевнений, що до перехрестя у нього залишиться досить вільного місця: або для гальмування, якщо світлофор загориться жовтим, або для продовження руху - якщо на світлофорі все ще буде блимати зелений. Зіткнення уникнути не вдалося.
Не припустив водій Chevrolet лише дві речі: що Passat після набору швидкості різко загальмує, та ще й на пристойній відстані від самого перехрестя, і те, що за кермом Passatа виявиться далеко не рядовий співробітник Верховної Ради України і не остання людина в БЮТ. Хоча, навіть добре знайомим з вітчизняним політикумом, його прізвище навряд чи щось скаже. Та й шустрим користувачам інтернету пошукачі не видадуть майже ніякої інформації про цю людину. Звуть його Стригун Валерій Васильович. Нібито філолог, працює у Верховній Раді. Насправді - один з керівників БЮТ, відповідає за безпеку. Не випадково, мабуть, нардеп від БЮТ (і головний офіційний силовик цієї політичної структури) Андрій Кожем'якін вносив у 2008 році кандидатуру "філолога" Стригуна в члени наглядової ради "Державного ощадного банку України". А на виборах до місцевих рад у 2010 році той же "філолог" Стригун В.В. був першим заступником керівника департаменту безпеки виконавчого секретаріату політради партії "Батьківщина". Саме на нього були покладені обов'язки з перевірки кандидатів у депутати на благонадійність.
Хтось може сказати, що вся ця історія з аварією - чергове "мочилово" опозиції. Тільки ось здається мені, що на дорозі, крім співробітників ДАІ, що діють на основі закону, немає і не повинно бути ніякої іншої влади, і вже точно - ніякої опозиції. Та й опозиція - поняття, скоріше, більше підходить для телевізійних шоу. На дорозі представники опозиції з ксивами Верховної Ради, помічників або радників народних депутатів і т.п. відчувають себе повноправними господарями ситуації. Будь-який ситуації. До речі, за кермом Chevrolet був колишній лікар, нині - безробітний.
Досвідчені автолюбителі і деякі інспектори ДАІ, глянувши на схему ДТП, сказали, що це дуже схоже на підставу, коли "лохів"-автолюбителів розводять на гроші, грамотно і дослідно розігруючи аварійні ситуації на дорозі. Адже формально (і за усталеним стереотипом) винен у такому ДТП той, хто їхав ззаду - не дотримувався дистанції. А дивні маневри попереду машини, що йде ззаду, як правило, до уваги не беруться. Особливо, якщо за кермом такої машини - "філолог" з Верховної Ради, що відповідає за безпеку БЮТ-Батьківщини.
Коментарі
3