Бізнес-структури, близькі до віце-прем'єра Олександра Вілкула, намагаються "віджати" Дніпропетровський стрілочний завод. Про це ZN.UA повідомив один з акціонерів підприємства Олег Левін.
За його словами, призначення 24 грудня віце-прем'єр-міністром колишнього губернатора Дніпропетровської області розпочало атаку на завод.
"У грудні 2012-го, відразу після призначення пана Вілкула віце-прем'єр-міністром, у нас раптово почалися проблеми з поставкою гострякових рейок з "Азовсталі". Відвантаження припинилося без пояснення причин, причому ми не одержали продукцію, яку вже оплатили. Розрив поставок з "Азовсталі" створив для нас серйозні проблеми. Невдовзі ми зрозуміли, що ця акція була невипадковою. Наступною ворожою дією проти нашого заводу стало припинення оплати за вже поставлені "Укрзалізниці" стрілкові переводи. Всі закупівлі в нас були взагалі зупинені. Заборгованість досягла на сьогодні 91 мільйона гривень. Причин нам також не пояснювали. І в січні 2013-го до нас із проханням про переговори звернулися Олександр Шпилька, генеральний директор холдингу "Трансінвест", і Володимир Мезенцев, генеральний директор ТОВ "Лемтранс". Переговори були короткі — ці пани запропонували акціонерам продати наше підприємство", - повідомив Левін.
За його словами, керівництво підприємства одразу відповіло відмовою, проте їм ще раз у жорсткій формі запропонували продати завод, причому за конкретну ціну - зухвало сміхотворну.
"Відразу після нашої відмови, починаючи з січня ц.р., Дніпропетровський завод потрапив у справжню облогу контролюючих органів. Спочатку до нас прийшла Державна фінансова інспекція. Потім Державна податкова служба почала перевіряти якісь минулі періоди. За нею — пожежна інспекція", - уточнив акціонер.
"Вілкул узяв на себе відповідальність за розвиток транспорту, оскільки курирує цей напрям в уряді. І Мезенцев, і Шпилька — це люди Вілкула, що представляють так звану криворізьку групу в СКМ. Вони і діють від імені Вілкула. Усі з одного міста, багато років працювали разом. Зараз створили "Трансінвест" і хочуть наповнити його активами, не гребуючи брудними й неконкурентними методами боротьби. Хочуть все, відразу й безплатно", - резюмував Левін.
Дніпропетровський завод був лідером розробки і виробництва стрілкових переводів у СРСР. Завод зберіг головну конкурентну перевагу — науково-конструкторське бюро. Підприємство є одним з найбільших платників податків Дніпропетровської області. У 2012-му сплатило в бюджет 77 млн грн податків. Інвестиції за 4 роки в нове обладнання — 175 млн грн. Прибуток ДСЗ збільшився на 46% порівняно з 2011-м. На підприємстві працюють 1200 осіб, зарплати тут вищі за середні по області і галузі в цілому, діє соціальний пакет.
Коментарі
4