Прем'єр-міністрові Миколі Азарову до вподоби спілкуватися напряму з читачами своєї Facebook-сторінки, повідомляє Українська правда.
"Велику роль в отриманні ніким "не фільтрованої" інформації від громадян і журналістів, зокрема, відіграє постійне спілкування прем'єра у соціальній мережі "Фейсбук", на сторінку якого підписалося майже 29,5 тис. користувачів", - зазначили у відомстві прес-служби Кабміну.
"Глава уряду щоп'ятниці особисто спілкується зі своїми респондентами", - запевнили у Азарова та додали, що усі звернення громадян, які приходять на сторінку Азарова "аналізуються, за ними приймаються рішення".
"Микола Азаров неодноразово заявляв про те, що дуже цінує це спілкування, бо воно дозволяє налагодити прямий діалог і отримати інформацію з перших вуст", - додали в Кабміні.
Окрім того, з нагоди Дня журналіста в прес-службі уряду зазначили, що "інформація, оприлюднена у ЗМІ, є пріоритетною у повсякденній роботі прем'єра".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ТВі та УНІАН замовчали, що їхні керівники є "ворогами преси"
"Саме за допомогою журналістських матеріалів і звернень громадськості вдається оперативно реагувати на ситуацію, вирішувати нагальні проблеми. Особливо це стосується критичних публікацій", - заявили у Кабміні.
"Кабінет Міністрів абсолютно відкритий до критики. Об'єктивна критика і достовірні факти стають підставою для управлінських рішень, які усувають недоліки чи помилки. Це правило роботи чинного уряду", - запевнили у відомстві.
Згідно з інформацією, з початку 2013 року, на виконання доручення Азарова було підготовлено та направлено до редакцій ЗМІ 739 листів-відповідей, інформаційних повідомлень та прес-релізів.
"Усі запити журналістів в порядку закону "Про доступ до публічної інформації" були своєчасно розглянуті", - додали у Кабміні.
Як відомо, зі сторінки прем'єра Миколи Азарова в Facebook видаляють неприємні запитання та блокують авторів, які їх ставлять.
Також Азаров залишив за собою право не відповідати на неприємні йому запитання на власній сторінці у Facebook.
Коментарі
4