У Кабінеті Міністрів вже думають над тим, як в майбутньому, не допускати транспортних колапсів у Києві.
Про це у Кабінеті Міністрів сказав голова Державної служби з надзвичайних ситуацій Михайло Болотських.
Говорячи при причини та наслідки сильного снігопаду у Києві, які на кілька днів паралізував столицю, він зауважив, що до таких наслідків призвели як об'єктивні, так і суб'єктивні причини.
Так зокрема, він наголосив, що до об'єктивних належить зокрема те, що у Києві за досить невеликий проміжок часу випало близько 40-50 тисяч тонн снігу.
"Ми маємо адекватно оцінювати ситуацію. Тому друга причина: кількість транспортних засобів у столиці і кількість транспортних засобів в інших містах – це різні речі. Третя причина – Київ є транзитним містом, через який іде транспорт з усіх регіонів у всіх напрямках і більшість з них – це транспорт міжнародних перевезень. Четверте – давайте подивимося правді в очі і скажемо: а ми бачили колись в п'ятницю при нормальних погодних умов відсутність заторів у столиці? А це був вечір п'ятниці! Я не хочу нікого захищати, ні в той же час перекладати на когось необ'єктивну відповідальність. Я хочу, щоби ми називали речі своїми іменами, оцінювали ситуації об'єктивно і говорили правду", - наголосив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Королевська пообіцяла вчити українську і надалі ходити до Ради
Щодо суб'єктивних факторів, то, за словами Болотських, перш за все, заважало боротися зі стихією "несвоєчасне ухвалення рішення про обмеження в'їзду до Києва транзитних вантажних великогабаритних транспортних засобів".
"Друга причина – не завжди ефективне регулювання потоку транспортних засобів. Третя – відсутність на сьогоднішній день при в'їздах у столицю майданчиків для відстою важкої техніки, - розповів він. - Я також вважаю, що необхідно терміново розробити порядок доставки вантажу до соціальних об'єктів при виникнення такого роду надзвичайних ситуаціях".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Ударівець" розповів хто не пускав журналістів на засідання бюджетного Комітету
Болотських також звинуватив і безвідповідальних водіїв, які неправильно припарковували автомобілі або виїжджали на зустрічні смуги. Він зауважив, що необхідно із водіями говорити про "культуру" поводження у таких ситуаціях.
Коментарі
15