понеділок, 13 серпня 2018 17:24

32 млн грн за 4 місяці: порахували, скільки Тимошенко заплатила за рекламу
4

Партія витратила на рекламу на телебаченні та радіо - 17,4 млн грн
Фото: ГО "Чесно"
Партія витратила на рекламу на телебаченні та радіо - 17,4 млн грн
На друк та розміщення зовнішньої реклами витратили майже 4 млн грн
Обслуговування заходу та оренда приміщення під час презентації "Нового курсу" коштувало "Батьківщині" 1,25 млн грн

У квітні-червні партія "Батьківщина" Юлії Тимошенко витратила 32 млн грн на передвиборчу рекламу. 22 млн пішло на презентацію "Нового курсу" - розміщення білбордів, та розміщення реклами на телебаченні й радіо. Інформацію про ціну реклами оприлюднили у фінансовому звіті партії.

Обслуговування заходу та оренда приміщення під час презентації "Нового курсу" коштувало "Батьківщині" 1,25 млн грн. Понад 700 тис. грн партія витратила на оренду виставкового комплексу "Експо Плаза", 175 тис. грн на харчування, 350 тис. грн на організацію заходу, звукове обладнання, відеотрансляцію тощо.

На друкування та розміщення зовнішньої реклами витратили майже 4 млн грн. Скоріше за все, йдеться про розміщення білбордів та сітілайтів із анонсом презентації "Нового курсу".

Найбільше в партії витратили на рекламу на телебаченні та радіо - 17,4 млн грн. Партія перерахувала компанії "Старлайт бренд контент" (11,5 млн грн) та "Глобал медіа груп" (5,7 млн грн).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ющенко розповів, як Тимошенко ходила просити за кума Путіна

На рекламу в 2-му кварталі в партії витратили понад 21 млн грн, зокрема, телеканал "Інтер" отримав у квітні від "Батьківщини" 1,1 млн грн. Можливо, реклама "Нового курсу" обійшлася партії ще дорожче - звіт охоплює період з квітня по червень 2018 року. У липні по всій країні з'явилася нова хвиля зовнішньої реклами від Юлії Тимошенко.

Раніше у ЗМІ повідомили, що лідерка фракції "Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" Юлія Тимошенко заробила у Верховній Раді за липень 61 267 грн. При цьому, вона не взяла участі у жодному засіданні комітетів, до яких входить.

Зараз ви читаєте новину «32 млн грн за 4 місяці: порахували, скільки Тимошенко заплатила за рекламу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути