Протягом двох тижнів на різних Інтернет-сайтах "гуляє" інформація про технологію ремонту доріг у Вінниці. Одному з журналістів вдалось зняти відео, на якому шляховики "латають" діри асфальтом, притупують його ногами та закатують міні-катком. І кладуть гарячий асфальт просто у калюжі.
Прес-служба Вінницької міської ради спростувала інформацію про "дідівські" методи укладання асфальту. Мовляв, комунальники випробовують канадській спецасфальт "Перма-Патч", який можна і в калюжі класти.
У відповідь журналісти надіслали запит в Канадську фірму, де випускають цей спецасфальт. Менеджер з продажів заперечив, що на відео стелять їх холодний асфальт. Тому що від нього не може йти пара. І це точно не "канадська технологія".
За словами директора товариства "Шляхбуд" Анатолія Шеремети, насправді вони використовували концентрат "Перма Патч".
"Зробили цього року експеримент з цим концентратом. Минулого року купували ізраїльський, але він у два рази дорожче канадського."Перма-ПРатч" додавали в асфальтно-дорожну суміш на основі бітуму та щебеня. Працювали згідно технології київської фірми "Де Гюнс". Така суміш може довго зберігатись в рихлому стані. Перед ямковим ремонтом ми додавали туди ще й бітумну емульсію, щоб краще витримувала дощову погоду. Емульсія нагрівалась до 110 градусів, тому від суміші йшла пара. Цю суміш можна просто розгорнути і трохи утрамбовати. Потім процес уплотнення продовжать автомобілі, коли будуть переїжджати цю ділянку дороги. Якщо ремонтуємо великі обсяги, то використовуємо каток", - зазначив він.
Тонна звичайного асфальту коштує 500 грн, за тонну канадського холодного асфальту треба заплатити 1200 грн, за ізраїльський — 2400 грн.
Коментарі
6