Українці все частіше потрапляють на хитрощі шахраїв, коли здійснюють покупки в інтернеті.
Найчастіше шахраї, продаючи речі через інтернет, просять половину ціни заздалегідь, а потім блокують свої сторінки у мережах і зникають без сліду, йшлося в "Сегодня".
Так, киянка Анжеліка заплатила шахраям майже 4 тис. грн – половину суми за дитяче ліжко під замовлення. Але товар так і не отримала. Продавці більше не виходили на зв'язок. Анжеліка звернулася до поліції, проте поки безрезультатно.
У таку ж пастку потрапила і киянка Ірина. І ще півтори сотні сімей з усієї країни. Зараз соціальна сторінка компанії заблокована, а у менеджерів вимкнені телефони.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Називалися журналістами: гастролери збирали гроші на армію
Юристи радять, як уберегти себе від таких випадків. Перераховувати кошти можна, тільки якщо товар повинен прийти протягом доби. Протягом цього періоду банк з ініціативи відправника може повернути гроші як помилково перераховані.
Якщо платите за товар онлайн, не забувайте вказувати призначення платежу і подивіться, кому саме перераховуєте гроші. Тоді в разі шахрайства можна буде написати заяву на конкретну особу.
Українська спецслужба викрила інтернет-аферу вартістю $1,5 млн за запитом Федерального бюро розслідування. Громадяни однієї з африканських країн, представляючись американськими підприємцями з бізнесом в Україні, познайомилися з жінкою із США в соціальній мережі. Сказали їй, начебто мають проблеми з українськими правоохоронцями і не можуть продати бізнес і повернутися до США. Обдурена жінка перерахувала шахраям $1,5 млн на "вирішення проблем".
Коментарі
1