Літак Ан-26, який впав у Харківській області, до 1 жовтня міг перебувати в стадії ремонту.
Спеціалізовані авіаційні ЗМІ наприкінці липня повідомляли, що командування Військово-повітряних сил уклало контракт з заводом "Антонов" на продовження терміну служби дев'яти військовим літакам, пише Страна.
Серед них - Ан-26 (Ш) з бортовим номером 76 (заводський номер 56-08), виготовлений у 1977 році. Тобто на момент аварії літаку було 43 роки.
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/986/986767_1_w_590.jpg?v=0)
Саме такий бортовий номер - 76 - вказувало Міноборони, коли сьогодні повідомляли про катастрофу.
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/986/986767_3_w_590.jpg?v=0)
Ремонт повинен був продовжити термін експлуатації бойової машини ще на два роки. І закінчити його планували до 1 жовтня. Саме такий строк вказаний в документі, опублікованому за результатами тендеру на сайті Prozorro.
![](https://static.gazeta.ua/img2/cache/gallery/986/986767_2_w_590.jpg?v=0)
Невідомо, чи був літак в стадії ремонту на момент катастрофи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З'явився список з іменами ймовірних загиблих в авіакатастрофі Ан-26
Раніше губернатор Харківської області оприлюднив попередні дані про відмову у літака лівого двигуна.
Авіакатастрофа з літаком ВСУ Ан-26 сталася в п'ятницю, 25 вересня. Літак розбився при заході на посадку. Загинули 22 людини. Двоє отримали важкі травми. Ще 4 зникли безвісти.
Коментарі
1