"Мрія" мала полетіти до Німеччини відразу після початку повномасштабного вторгнення росіян. Але екіпажу не дозволили.
Український літак АН-225 мав прилетіти до міжнародного аеропорту "Лейпциг/Галле", який був для нього "другою домівкою". Стоянку було підготовлено ще 26 січня, пише Bild.
Вже 23 лютого ввечері капітан екіпажу Дмитро Антонов знаходився усередині повністю заправленого літака і був готовий відлітати. Але цього не дозволили зробити "за вказівкою вищого керівництва", пише видання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В ДП "Антонов" уточнили інформацію щодо готовності "Мрії"
"Переміщення АН-225 та меншого АН-124 літаків було заплановано на 25 лютого. Рішення про це було прийнято 21 лютого. Розмови про це велися за кілька тижнів до цього", – заявив представник аеропорту "Лейпциг/Галле" Уве Шухарт.
Супутникові знімки аеродрому в Гостомелі вказують на те, що найважливіші літаки навмисно залишили під ударом, оскільки решта повітряних суден залишилася недоторканою, пише видання
З 24 лютого російський десант намагався висадитися на аеродромі в Гостомелі, що на Київщині. Окупанти штурмували, однак всі спроби були відбиті українськими військовими. 27 лютого стало відомо, що російські окупанти знищили на аеродромі в Гостомелі флагман української авіації – найбільший у світі транспортний літак Ан-225 "Мрія".
Служба безпеки України затримала колишнього генерального директора державного підприємства "Антонов" Сергія Бичкова і начальника безпеки авіатранспортного підприємства ДП "Антонов", а директору авіатранспортного підприємства ДП "Антонов" повідомила про підозру заочно.
Посадовці неодноразово відмовляли Нацгвардії у спорудженні інженерно-фортифікаційних споруд на території летовища у Гостомелі. Це призвело до захоплення аеродрому, загибелі та поранень рятувальників ДСНС, пошкодження та знищення майна і літаків підприємства, у тому числі АН-225 "Мрія".
Коментарі