Літак із сином командувача Повітряними силами ЗСУ Сергія Дроздова отримав пріоритет посадки перед Ан-26.
Про це заявив голова Харківської обласної державної адміністрації Олексій Кучер в ефірі "Свобода слова з Савіком Шустером".
У зверненні до Дроздова, голова Харківської ОДА зазначив, що на момент надання пріоритету у посадці було відомо про несправності Ан-26.
"Ви сказали щодо свого сина, який був на іншому борту (борт, який приземлився першим. - Gazeta.ua). Це те, про що я говорю, що пріоритет посадки був наданий іншому борту, який був справний. Ви це підтвердили, я собі ніколи не дозволяв публічно до цієї розмови озвучувати цю історію, хоча я знав про все. Водночас було відомо на момент посадки першого борта, що другий несправний", - сказав Кучер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ні несправностей, ні паніки: вцілілий курсант розповів про падіння Ан-26
Своєю чергою, командувач Повітряних сил ЗСУ закликав не робити поспішних висновків.
"Літак, який перебував на посадці у віддаленні 4 кілометри і другий, який знаходився на траверзі, і ще повинен пролетіти по прямій близько 6 кілометрів, щоб виконати розворот і зайти на посадку, то, будь ласка, порахуйте, розберіться, а потім звинувачуйте керівника польотів. Ніякої вказівки керівнику польотів я не робив", - зазначив він.
Також Дроздов зазначив, що пріоритет віддається літаку з поломками, якщо є запит на екстрену посадку, а їх з борту Ан-26 не було.
25 вересня біля міста Чугуїв, що у Харківській області, впав військовий літак Ан-26Ш. В авіатрощі загинули 26 людей. З них 25 загинули на місці і один – від опіків, несумісних із життям, у лікарні. З 27 офіцерів та курсантів, що були на облавку, вижив лише один. Слідство і розглядає чотири версії авіатрощі: технічна несправність, помилка екіпажу, помилка керівництва польотами та неналежна підготовка літака. Можливість теракту чи диверсії вважають малоймовірними, але також не відкидають. 30 вересня віцепрем'єр-міністр, голова державної комісії зі з'ясування причин та обставин катастрофи Ан-26 Олег Уруський заявив, що на технічні несправності літака наклався людський фактор у різних його проявах.
Коментарі