пʼятниця, 06 липня 2012 10:00

Донеччанина можуть посадити на 2 роки за вбивство рецидивіста, який напав на нього

Донеччанина можуть посадити на 2 роки за вбивство рецидивіста, який напав на нього
Чоловік одразу ж пішов в міліцію з явкою з повинною про скоєний злочин. Фото: ria.ru

У Донецьку 34-річний житель Кіровського району в спробі уберегти від біди свою дружину і себе скоїв тяжкий злочин.

Одним з літніх днів 33-річний раніше неодноразово судимий місцевий житель прогулювався по околицях, озброєний ножем. Вишукуючи відповідну жертву для нападу, він запримітив жінку, що самотньо йшла. Ножа і погрози виявилося достатньо для того, щоб злякана до смерті жінка була готова віддати все, що у неї було, для врятування свого життя. На щастя, на допомогу вчасно встиг її чоловік, і нападник поспішив втекти. При цьому самолюбність нальотчика була уражена, і у нього народився план помсти.

Через тиждень після події, коли чоловік потерпілої повертався додому після роботи, біля під'їзду на нього чекав недавній грабіжник з ножем в руках. Він був настроєний серйозно. Чоловік в надії охолодити запал зловмисника ударив його кулаком в обличчя. Той розлютився ще більше і спробував ударити опонента ножем в живіт, але влучив у руку. Від болю поранений відбіг убік, подалі від супротивника. А розлючений зловмисник так само стояв біля під'їзду. Тоді чоловік узяв гілку від дерева і, загрожуючи нею зловмисникові, спробував пройти до під'їзду. Спроба виявилася марною - бандит знову пішов в атаку з ножем в руці. Зав'язалася запекла бійка, в результаті якої злочинець від отриманих травм помер на місці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вбивці міліціонера Віталію Запорожцю дали 14 років

Чоловік одразу ж пішов в міліцію з явкою з повинною про скоєний злочин.

Було порушено кримінальну справу за ст.118 КК України, і тепер за умисне вбивство, скоєне при перевищенні меж необхідної оборони, громадянинові загрожує від 2 років виправних робіт до позбавлення волі на той самий термін.

Зараз ви читаєте новину «Донеччанина можуть посадити на 2 роки за вбивство рецидивіста, який напав на нього». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

30.03.2013 08:21:52Скептик195.5.125.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

По всей видимости девочка не сама зарабатывает деньги (или зарабатывает им местом противоположным от мозга) иначе деньги положила бы на хранение не по "мовному" признаку, а в более надёжный банк или хотя бы туда где предлагают большие проценты...

29.03.2013 14:06:45Аріан95.132.249.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Дуже гарна та виважена стаття. ДЯКУЮ.=== Правда я роблю зауваження молодим україночкам. Деякі погоджуються в душі , а є стерви які починають переконувати що вони бач у вільній крайні живуть. Яка може бути у цих леді мораль і розуміння РОДУ, НАЦІЇ.?

28.03.2013 13:18:28Тайво194.44.254.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

У львівських банка звертаються на російській мові?
яка прикра помилка... :)

26.03.2013 17:03:19ізмєна!!!93.72.207.--
  • 5+
  • 0-
  • Відповісти

Mail.ru запустив україномовну версію Новин.

26.03.2013 15:17:16Читач193.232.65.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

Олюня, молодець. Таку ж тримай позицію у банках, перукарнях, вокзалах і так далі. Для тебе мова - більше ніж бізнес для Мустафи, але це не його РІДНА, це можна пробачити.

26.03.2013 13:48:06др Микола Марк95.133.62.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

На цю тему є тут мій пост "Моє єврейське українство". Рекомендую! Прохання - коментарів не залишайте. Все моє відслідковує та блокує цензура.

25.03.2013 19:07:52...93.72.207.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

...колоніальна культура...колоніальна економіка...

25.03.2013 15:10:44....91.124.99.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Там де мова стала бізнесом нема щирості. Там відвертість неможлива.Це як клясти російську мову тою самою російською мовою. Нещирість абсолютна.Притворство.
Краще чути щире піклування чи співчуття турецькою,ніж притворство українською чи російською.
І мова тут ні до чого.Яка різниця,якою мовою на тобі наживаються?Невже українською приємніше,ніж турецькою чи російською.

28.03.2013 00:18:39Libe78.137.19.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Відповідно ви маєте натуральне господарство та всім необхідним себе забезпечуєте самі. Бо ж виходить, що й виробник хліба, одягу та ін. на вас наживаються.

28.03.2013 22:07:49Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

:DІ вам доброго вечора!:D
Шановна, ми тут про мову говорили:для чого Мустафа її вчить- заради бізнесу, чи виключно з пошани до покупця і його "солов"їної та калинової".
Ну чому у декого така дивна логіка, коли не бачуть, що є і вигадують, чого немає?

29.03.2013 05:56:14Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Dexter, Ви маєте дивовижну здатність робити не менш дивовижні висновки з прочитаного! Вас "шокує" те, що Ви самі і вигадали.Як то кажуть: сам вигадав- сам і злякався.(:)Тут у Вас є дещо спільне з Вереснем-Говером і т.і.)Щоб заспокоїти Вас, одразу вИзнаю:я більш, ніж позитивно ставлюсь до бажання залучити більше покупців завдяки знанню мов.

29.03.2013 05:57:50Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Мало того, я навіть вважаю знання двох мов у нас, на Україні, де фактично і існують ДВІ мови – то єдине розумне рішення будь якої "мовної проблеми".Якщо хтось знатиме інші – ще краще.Але ж я абсолютно не про це!Я негативно ставлюсь до того, що при необхідності реального вибору дехто, замість оцінити якості людини, як спеціаліста з конкретного фаху, віддає перевагу тому,якою мовою той спеціаліст до них звертається.

29.03.2013 00:09:27Dexter88.198.49.--
  • 6+
  • 0-
  • Відповісти

Лисе, взагалі-то йдеться про інше. Одні підприємці (продавці дріб'язкових сувенірів на ринку, або банківські службовці) ставляться з повагою до того, на співпраці із ким заробляють собі на життя. Намагаються, аби клієнтові було зручніше та приємніше співпрацювати та сприяти фінансовому добробуту цих ділків. А інші – ні. Мовляв, "і так зійде". Мене шокує, що Ви та IP: 91.124.99 ЧОМУСЬ негативно ставитеся до першої категорії. Зокрема, до персонажу статті, Мустафи.

27.03.2013 16:06:31Oleh Vajda193.111.8.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Тут ідеться, про повагу до покупця-клієнта з боку продавця. Вміння виказати йому свою повагу. Окрім ввічливого спілкування, вміння продавця спілкуватися з покупцем його мовою є безумовно додатковий (не завжди головний) чинник, що сприяє зробити покупку саме в такого покупця.

25.03.2013 20:04:03Dexter88.198.49.--
  • 11+
  • 0-
  • Відповісти

Яка різниця,якою мовою на тобі наживаються?
Торгівля – це обмін універсального товару (грошей) на товар не універсальний. Ви висуваєте торгівцю претензію, що він наживається на покупцях? А як може бути інакше? Ви вважаєте, що цей Мустафа мусить після роботи офіціантом бігти кудись купувати чаї та сувеніри, приносити їх на ринок стояти там годинами і робити все це заради власного задоволення? Не маючи грошової винагороди?
Краще чути щире піклування чи співчуття турецькою
Mustafa gerçekten hakk?nda mü?teri rahatl??? umurunda

25.03.2013 20:56:30Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Dexter,дозвольте втрутитись, але Ви знову погано читали текст.Для Мустафи це ніяке не "піклування" про клієнта.Він каже:

вивчу українську – ваші земляки більше купуватимуть у мене товарів
І ще:
Мова – це бізнес, розумієш?

Тобто Мустафа піклується лише про СВІЙ добробут.Ви-його бізнес.І мову він вчитиме не заради Вас самого, а...
Та читайте ж, нарешті..!

28.03.2013 23:40:39Dexter88.198.49.--
  • 7+
  • 0-
  • Відповісти

Лисе, текст я читав не гірше за Вас. А решта продавців про ЧИЙ добробут піклується? А для них покупці – хіба НЕ бізнес? А хто (що) тоді? Об'єкт альтруїзму? Для Мустафи це може і "ніяке не "піклування" про клієнта", а от для клієнта – це саме піклування і є. І те, що його (Мустафу) спонукає до цього турбота про власний добробут, мене абсолютно не хвилює. Для мене диким є сам підхід: він з цього матиме зиск, отже це погано. І я не розумію до чого Ви та Ваші однодумці хилите. Треба ігнорувати цього Мустафу, та купувати в інших? Ви його засуджуєте? За що?

29.03.2013 11:20:43Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Я теж не завжди все розумію,так от і зараз:не розумію я Вашого бажання бачити в мені ворога.Невже, дійсно, всіх,хто має іншу точку зору,Ви ладні одразу вважати ворогами?Якщо Ви "не гірше" читали текст та мої коменти -то чому такі дивні висновки?
:)Чи це,як у декого:"хто не поважає Бандеру-той українофоб"?А у Вас: "Хто безтямно не мліє від української -той проти неї взагалі"?Світ не лише чорно-білий, Dexter!
Він кольоровий.

29.03.2013 19:30:41Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Dexter, залиште в спокої Дохтура, IP: 91,Ясіра Арафата та Кіпрські банки. Я Вам - про Хому,Ви мені - про Ярему.
Я не буду вкотре повторювати тему свого найпершого комента.Але в тому, що будь кого, не згодного з Вами,Ви визначаєте, як потенційного ворога, я таки впевнився.
Сперечатися можна з тим, хто тебе принаймні, чує.Соловей,коли співає,чує лише себе.Так і Ви.Ну чому я, технар, повинен коментувати діяльність ...банків?:)
А щодо надійності,наприклад, лікаря, я,між іншим, теж писав,але Ви теж "не бачили"...

29.03.2013 19:46:22Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Як Ви "спілкуєтесь" з ворогами:),я, звичайно, не знаю, але, якщо це було б насправді,то уявляю,скільки невинних людей постраждало б завдяки Вашій фантазії та уяві. Майже "по сталінськи":якщо хтось вини не має, але вона бути повина, то треба її вигадати.Уявляю,скільки у Вас друзів і хто вони, якщо мені,"не відходячи від каси", Ви приписали і "ігнорування", і "висування претензії",і "негативне ставлення до опанування українською".Що вже казати про олігархів,постріли та стрибки з хмарочосів.
Ви делеко підете,Dexter!
Вам би трохи раніше народитись...

29.03.2013 14:02:34Dexter88.198.49.--
  • 2+
  • 0-
  • Відповісти

Але Ви та Ваші однодумці не кажете як саме цю надійність перевірити. Бо цього ніхто не знає. Ані Ви, ані я, ані решта коментаторів, ані авторка. Навіть Дохтур, судячи з його допису. Якби про це (про надійність) можливо було б якось довідатися, вже хто-хто, а російські та наші олігархи не вляпалися б у кіпрські негаразди. Не було б у минулому по всьому Світу пострілів у скроню та стрибків з вікон хмарочосів.

29.03.2013 13:55:17Dexter88.198.49.--
  • 3+
  • 0-
  • Відповісти

Про почуття тут, нібито, й не йшлося. Чого це раптом єгиптянину пройнятися до мене якимись світлими почуттями? Я ж йому не брат, не сват, і не Ясір Арафат (зважте, що я – типовий прозаїк, і цей римований рядок вийшов цілковито випадково). Я чудово розумію, що піклуватися про зручність покупців його змушує турбота про власний добробут. Розуміє це і авторка. Вибір банка за ознакою мови вона здійснювала за решти рівних умов. Ви, та Ваші однодумці пропонують обирати банк за надійністю. Он Дохтур 23.03.2013 16:11(на цій же сторінці) вихваляє Кіпрські банки. Як приклад надійності. Вже знаючи, що відбувається на Кіпрі зараз.

29.03.2013 13:42:51Dexter88.198.49.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Я йому заперечив. Ви почали сперечатись зі мною. Підтримуючи тим самим IP: 91.124.99. Як мені не зробити висновок щодо Вашого негативного ставлення до опанування арабом нашою мовою?

29.03.2013 13:41:04Dexter88.198.49.--
  • 1+
  • 0-
  • Відповісти

Лисе, до чого ж тут ворожнеча? Із тими, кого я вважаю ворогом я або спілкуюся іншим чином (не питайте будь ласка – яким саме), або не спілкуюся взагалі. Щодо дивовижності моїх висновків. Власник IP: 91.124.99 у своєму коментарі від 25.03.2013 15:10 звинуватив Мустафу (уявіть собі, яка в нього, бідолашного, там гикавка через нас) у відсутності відвертості. Яка, на думку 91.124.99, в Мустафи НЕМОЖЛИВА. У нещирості. До того ж – АБСОЛЮТНІЙ. У притворстві. Такого слова в українській мові немає (є вдавання, удавання, удаваність), але ми ж з Вами розуміємо, про що йдеться. І у тому, що він на покупцях наживається.

29.03.2013 10:56:46Лис78.154.179.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Dexterе,от тільки не треба додумувати за мене! І, якщо не розумієте(це трапляється з кожним),то краще перепитайте.
Та ХТО каже, що треба його "ігнорувати"? Та ще й "купувати в інших?"З якого біса я б його "засуджував"?Я б сам купував саме в нього,бо з тим,з ким можеш порозумітись,спілкуватись значно легше.
Я - за те, щоб не змішувати віники з цукерками, а бізнес - з почуттями.І розділяти очікування власного зиску-і повагу до укр.мови.А також мову спеціаліста - і його професіоналізм.

25.03.2013 13:36:33ттт83.242.97.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Все равно русский язык всегда будут хотеть знать намного больше людей, чем украинский. Масштабы не те. И хоть нравится вам или нет, те единичные случаи, о которых написано в заметке , не будут никогда играть решающую роль, как бы этого кому- то не хотелось. И настаивать здесь бесполезно.

26.03.2013 14:45:43ттт83.242.102.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Бесполезно же настаивать!

25.03.2013 13:22:33Papa212.248.114.--
  • 0+
  • 0-
  • Відповісти

Представляю немца или англичанина, говорящих, что язык-бизнес. :) тяжело жить арабам и настоящим хохлам.

25.03.2013 19:47:16Dexter88.198.49.--
  • 9+
  • 0-
  • Відповісти

Рара, серед німців та англійців теж є люди, які мусять спілкуватися з іноземцями. І серед німців та англійців багато таких, хто не користується послугами перекладачів, а вивчає мову. Саме для ведення справ з іншомовними партнерами. Кожен з них може сказати цю фразу: "Мова – це бізнес". Арабам живеться по-різному. Комусь – тяжко. А в когось життя як рахат-лукум. Так само і справжнім хохлам, і справжнім кацапам.

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути